♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: is it TRUE???

is it TRUE???

eyka | 3:44 PM | 0Comments |
awak,,betul ke awak sayang kat saya???
saya nak kepastian dari awak,,tu je....
saya tak nak hati saya di permainkan lagi,,awak tau kan betapa susah nya hati saya ni nak terbuka untuk sape2,,saya just buka untuk awak sorang je tau........
saya buka hati saya untuk terima awak sebagai teman hidup saya,,saya tak nak awak luka kan hati saya macam mana ex saya buat kat saya dulu.....
saya nak awak JUJUR dengan saya....
saya tak mintak lebih pon wak.....
saya just nak awak IKHLAS,,JUJUR & SETIA je dengan saya....
saya sayang kat awak.....
awak janji dengan saya okay....
awak boleh jaga saya kan.....



No comments: