♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: || AKU BUKAN UNTUKMU ||

|| AKU BUKAN UNTUKMU ||

eyka | 9:54 PM | 0Comments |
ape yang aku buat semua coz aku sayang kat ko...
aku nasihatkan ko pon coz aku nak ko berubah....
aku terime ko pon ikhlas aw....
aku tak mintak lebih pon...
aku just nak ko jujur and ikhlas je terime diri aku seadanya....
tapi,,kenapa ko buat aku macam ni ek??
ape salah aku seyh???
ko tipu aku,,perbodohkan aku.....
permainkan hati and perasaan aku....
ape ni,,ape yang ko dah buat kat aku.....
kan ko dah janji kat aku yang ko akan JAGA HATI aku.....
mane pergi janji ko tu.....
ko dah lupe ke ape yang ko janji kan tu...
aku tak sangka ko akan jadi macam ni,sampai buat hati aku terluka...
aku nak tau,,APE SALAH AKU????? !!!
KENAPA BUAT AKU MACAM NI???
THANX SEBAB BUAT AKU MENANGIS LAGI.................


No comments: