♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: APA LAGI YANG KO NAK !!

APA LAGI YANG KO NAK !!

eyka | 3:27 PM | 0Comments |
aku tak tau lah kan ,, kenapa die BLOCK aku dari FACEBOOK die ,, maybe die tak nak aku tau tentang segala aktiviti die kat luar sane tu kot ......
ye r ,, BUDAK HOT ,, memang banyak awex pon kan .... 
tapi ,, HOT SANGAT KE ,, NERAKA LAGI HOT TAU !!!
hari ni ko BLOCK aku ,, hari ni jugak lah ,, makin bertambah kawan aku kat FACEBOOK tu ,, ALHAMDULILLAH ........
ok ,, fine ,, ko dah BLOCK aku dari frenz ko ,, dah tu ,, ko nak apa lagi dari aku ???
tak puas lagi ke ko dah sakitkan hati aku ni wahai MANUSIA woi !!!
tiap2 malam ko mizkol2 aku ,, ko tau tak ,, ko dah ganggu waktu aku untuk tidur ....
kita dah tak ada apa2 hubungan lagi kan ??
so ,, lepaskan je lah aku ,, ko pergi je lah kat ko punye ADIK ANGKAT tu ,, tak payah cari2 aku lagi ....
ko pon dah tak perlukan aku lagi kan ......
ko pon dah ada orang lain kan .....
and ko pon bahagia dengan hidup ko kan .......
ok ,, teruskan dengan sikap ko tu ,, aku penat sayang kat ko ,, tapi ,, ko buat TAIK kat aku kan ......
nasib baik lah aku ni tak sayang ko sepenuh hati aku .....
aku lebih sayang kan kawan aku lah ....
aku dah agak dah ,, ko kapel dengan aku just nak main2 kan aku je kan ....
aku dah tau segala2 nye lah wei !!!
aku tau ko tak jujur dengan aku ,, and ko tak ikhlas dengan aku ....
ko boleh teruskan dengan sikap ko yang tak jujur and tak ikhlas tu ,, tapi ,, ko kene ingat ,, hari ni ko buat kat aku macam ni ,, esok lusa ,, akan ada orang yang buat kat ko lagi teruk daripada apa yang aku rasa tau !!
aku tak kan berdendam dengan ko ,, tapi ,, last aku cakap ,, THANX COZ DAH BUAT AKU MACAM NI ,, AKU TAKKAN BALAS DENDAM DENGAN KO ,, HANYA ALLAH JE YANG AKAN BALAS SEGALA PERBUATAN KO TU !!!






◕‿◕ THANX READERS ◕‿◕



No comments: