♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: BARU BUAT CHURP-CHURP (✿◠‿◠)

BARU BUAT CHURP-CHURP (✿◠‿◠)

eyka | 9:25 PM | 0Comments |



heeelllooo ,, selamat malam ,, salam sejahtera .....
satu hari ni ,, aku update blog je ,, mentang2 duduk rumah je ,, edit sahaja kerja nya .....
aku nak cerita kat korang sikit ni ,, hari tu kan ,, aku baru je buat churp-churp ......





ala ,, baru je lagi lah ......
kalau korang semua berhati mulia ,, like kan lah aku punye churp-churp yang baru nak meningkat naik tu ye ....
sesiapa yang like tu ,, aku doakan semoga rezeki korang akan bertambah lagi & churp-churp korang jugak akan bertambah duit nya .....
aku cakap betul ni ,, tak tipu tau .....
tak baik tipu ,, dosa .....
aku doa betul2 ni ,, tak percaya tak apa lah ,, merajuk lah macam ni .....
huhuhuhuuhuuhuuu ,, sedih ..... = = "
ha ,, yang tak ada blog tu ,, kalau ada singgah blog aku ni ,, tolong lah like kan churp-churp tu ye ....
jangan bagi alasan tau cakap tak ada blog .....
churp-churp tu like melalui FACEBOOK dan TWITTER okay ....
ha ,, tak mau bagi alasan tak munasabah atau 1001 alasan .....
okay ,, kepada yang dah tolong like kan tu ,, THANK YOU SO MUCH ,, I LOVE YOU ,, ha ,, dengar aku cakap macam tu ,, cair lah tu ,, hahahahhahahaaa ..........
apa ,, fikir kat pakwe je boleh cakap i love you ,, kat kawan2 pon boleh jugak tau .....
dont think negative okay guys ......





◕‿◕ THANX READERS◕‿◕




No comments: