♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: DARI HATI ku

DARI HATI ku

eyka | 8:49 PM | 0Comments |
KALAU betul kau sayang & cinta kan aku ,, aku nak kau buktikan bahawa kau CINTA kan aku kerana ALLAH bukan kerana HARTA & PANGKAT.....
KALAU niat kau ikhlas & jujur ,, aku akan terime kau tanpa paksaan sekali pon .....

KALAU lah aku sedang leka dengan DUNIA ni ,, kau sedarkan lah aku daripada kelekaan itu dengan menyuruh aku beristighfar ......
KALAU lah aku sedang sunyi ,, aku nak kau teman kan hari2 aku dengan penuh keceriaan & membawa ku ke masjid untuk menunaikan solat secara berjemaah dengan kau .....
KALAU lah aku sedang bersedih,, usap kan lah air mata aku ini dengan penuh kasih & sayang yang dah kau bagi kat aku dulu & ingat kan aku kepada ALLAH ......
KALAU lah aku sakit ,, aku nak kau berada di sisi ku sepanjang hari ku ,, dengan membaca kan aku ayat2 suci AL-QURAN .....
KALAU lah aku pergi dari DUNIA ni ,, aku tak nak engkau bersedih atau merana ,, tapi ,, aku nak engkau sentiasa berdoa & baca kan lah YASSIN untuk ku ,, agar aku aman di sana nanti .....






◕‿◕ THANX READERS◕‿◕



No comments: