♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: FAHAM BAHASA ATAU TAK ENGKAU NI ???

FAHAM BAHASA ATAU TAK ENGKAU NI ???

eyka | 6:45 PM | 0Comments |
hye you all ......
what are you doing ???
wwoowww,,speaking lah pulak kan ...
hahahahaha ,, saje je nak berlatih speaking2 ,, hahahaha ....
kalau korang tengok kat tittle post  aku tu ,, mesti korang tertanye2 kan ,, apahal lah dengan ika ni ,, ada je probs nye tu......
ha ,, tu lah ,, banyak sangat probs nye kan ,,ha ,, meh2 ,, kamu kamu semua dengar sini saya nak cerita ,, hahahaha ,, poyo lah pulak kan .....
aku ni jenis kalau dah cakap sekali ,, aku takkan ulang banyak2 kali lagi ....
tapi ,, ada lah seorang manusia ni ,, jenis tak faham bahasa .....
tak kan aku nak sebut nama nye kat sini kot ,, kang tak pasal2 kecik hati die ,, dah susah lah pulak kan ,, hahahahahaha .........
aku ni dah lah busy kerja ,, tapi ,, manusia ni asyik nak tanya bende yang sama je kat aku ,, aku busy ke ,, dah terang2 lah jam kat dinding tu waktu aku tengah kerja ,, lagi mau tanye ,, aku busy or tak ......
kalau tanya malam ke ,, aku leh accept lagi ,, ni tanya time aku tengah kerja ,, memang aku tak layan lah pertanyaan die tu .......
SORRY LAH KAWAN TAK JAWAB PERTANYAAN KO TU ,, COZ PERTANYAAN KO TU MEMANG BUAT AKU MENYIRAP !!!
aku dah banyak kali bagitau kat die yang aku ni busy ,, time aku tengah kerja ,, takkan lah aku nak main mesej pulak ,, aku nye kerja kang tak siap ,, nanti terlepas lah job2 yang aku dapat tu .....
wow ,, tension gak aku kadang2 dengan perangai die .....
aku sabar je ,, kalau aku tak leh bersabar ,, aku dah lama remove die dari hidup aku ,, and tak anggap die kawan lagi .......
(huh ,, sabar ika ,, sabar tu separuh daripada iman ,, rilex2 ,, just chill ... )
eerrrrmmm ,, now ,, aku tak berapa nak layan sangat die tu ,, coz die jenis tak faham bahasa kan ....
kalau layan buat aku sakit hati je .......
susah sangat ke nak faham kawan .......
ASTAGHFIRULLAH ......
ubah sikit perangai tu boleh kan ,, bukan untuk aku ,, tapi ,, untuk diri sendiri .....
dah ramai kawan2 buat report kat aku lah yang perangai ko ni diaorang tak leh nak accept aw .....
nak tanya boleh ,, tapi ,, agak2 lah sikit ,, okay fren .....
jangan buat kami TENSION .....
kami punya sabar ada had nye tau ......
KO TAU KAN MACAM MANA DIRI AKU KALAU AKU DAH MARAH .....
KO SENDIRI PERNAH NAMPAK KAN AKU MENGAMUK KAT SEKOLAH DULU MACAM MANA .....
SO ,, BE CAREFUL OKAY !!!!!




◕‿◕ THANX READERS ◕‿◕



No comments: