♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: * new update *

* new update *

eyka | 1:13 PM | 0Comments |
hye bloggers and readers ....
setelah penat seharian aku ubahsuai blog aku ni ,, and ni je lah yang aku mampu buat .... hahahaha ...
aku sebenarnye ,, bukan nye tau sangat pon edit2 blog ni ...
sikit2 tu boleh lah .....
tapi ,, kalau nak edit bagi TOP or HOT tu ,, tak ade lah....
biasa2 je lah ...
kalau sesiapa yang tau edit blog ,, bagitau lah kat aku ok .....
share2 lah sikit ilmu yang ANDA ada tu ......
hihihihii ,, gurau je lah .....
kalau rasa nak share ,, bagitau lah ,, kalau tak nak ,, tak ape ....
aku tak kisah ....
coz masing2 ada cara mengEDIT blog dengan gaya yang tersendiri kan ,, so ,, aku pon sekarang ni tengah berusaha untuk mengEDIT blog dengan cara aku tersendiri ....
tapi ,, tu lah ,, aku pon tak tau aku nye blog ni jenis yang macam mana ....
hahahahhaha ,, tak apa lah ,, belajar je lah apa yang aku nak ....
hahahahahahhaa ........
yang penting kita HAPPY .......
(dengan cara bergelak ,, hope aku dapat ceriakan diri aku yang tengah tak ada mood ni...hihihi)




◕‿◕ THANX READERS ◕‿◕






No comments: