♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: AYAH MASUK HOSPITAL =="

AYAH MASUK HOSPITAL =="

eyka | 9:36 PM | 0Comments |



26/1/2012 bersamaan semalam hari khamis ,, ayah aku masuk wad kat hospital REGENCY .......
semasa ayah aku pergi jumpe doktor ,, aku tak ikut ......
just yang pergi mak ,, abang aku and ayah je .....
ye lah ,, just jumpa doktor je kan ......
diaorang kat hospital lama sangat wooo ....
mak aku terus call aku ,, mak bagitau lah yang ayah kene tahan wad ......
aku terkejut sangat2 ....
KENAPA lak kene tahan wad ......
rupa2 nya ,, jantung ayah aku tersumbat .........
serius ,, aku terkejut sangat2 ......
nak menangis aku di buat nya ......
mak aku balik rumah ,, kemas2 baju maybe ,, ayah aku kene stay kat wad 2-3 hari gitu lah ....
mak aku cerita kat aku sambil kemas2 baju .....
ayah aku kene stay wad sebab nak kene SCAN jantungnye tu .....
air mata dah nak mengalir ni ,, tapi ,, tahan ,, tak nak mak tau yang aku sedih ,, nanti mak lagi sedih .....


okay ,, be cool kejap .......
aku bersiap2 sebab nak ikut mak pergi hospital .....
masuk je bilik air ,, air mata aku pun mula mengalir ......
siapa tak sayang ayah kan ......
lagi2 bila diaorang sakit ......
SEDIH yang teramat sangat .......
sebelum kitaorang pergi hospital ,, abang aku suruh call ayah ,, mana lah tau ,, ayah aku dah boleh keluar wad ke kan ......
bila aku call je ,, ayah aku cakap ,, ayah dah siap ....
SIAP ,, nak pergi mana pulak kan ......
rupa2 nya ,, ayah dah siap SCAN jantung ......
aku terkejut lagi ,, sebab cepat nya siap .....
FAST AND FURIOUS tu ......
dah macam kereta yang buat drift tu lah pulak kan ......


ayah aku pon cakap ,, doktor dah bagi keluar wad hari ni jugak .....
kami pon apa lagi bergegas lah ke hospital untuk ambil ayah .....
sampai je kat hospital ,, abang aku pergi tanya kat NURSE ,, ayah dah boleh keluar sekarang ke ??
NURSE tu cakap boleh ,, tapi ,, ayah kene rehat 6jam dan kene tunggu doktor datang cek .....
alhamdulillah ,, doktor cakap ayah punya jantung tu tersumbat tak teruk sangat ,, just 30% je yang tersumbat tu .......
aku bersyukur sangat2 padamu ya ALLAH sebab kau telah memakbulkan doa ku ......
AMIN ~ ~


No comments: