♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: ♥ BERTUKAR WAJAH ♥

♥ BERTUKAR WAJAH ♥

eyka | 7:44 PM | 1Comments |




hye ,, hye ,, hye semua .....
blog ni dah bertukar wajah .....
sebelum tu ,, atas jasa baik korang semua ,, korang klik lah SINI dulu ye .....
okay ,, thanx readers ..... :D
amacam ,, okay ke K.O blog ni ??
aku saje je edit2 blog ni nak bagi nampak lagi kemas .....
tapi ,, macam sama je .....
hahahahahaha ,, itu pendapat aku ,, sebab aku ni bukan nya pandai edit pon .....
tak macam korang ,, korang semua PRO dalam bidang edit2 ni kan ......
aku ni baru je tau basic nya .....
tak lah tau keseluruhan ......
tp ,, apa2 pon ,, aku nak ucapkan TERIMA KASIH sangat2 kat Lyssa Faizureen sebab tutorial dia banyak membantu aku dalam dunia berblogging ni ......
aku selalu tinjau2 blog dia untuk mendapatkan tuto yang terkini .....
hihihhiiihhiii .....
ha ,, semua yang kat dalam ni ,, aku belajar dari dia lah .....
kalau korang nak belajar dari dia ,, korang pergi lah kat SINI  ,, insyaallah ,, korang punya blog akan jadi terbaikkk lah !!