♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: THANKS ALLAH :)

THANKS ALLAH :)

eyka | 5:48 PM | 0Comments |


tadi ,, ayah aku pergi hospital ,, buat checkup ,, korang nak tau apa keputusan doktor ??
ALHAMDULILLAH ,, ayah aku tak payah operation ,, doktor cakap ,, ayah aku punya tulang belakang tu retak sikit je ......
doktor just bagi ubat untuk tahan sakit and doktor nasihat ,, jangan duduk bongkak sangat ,, kene duduk tegak je .....
kalau kerap sangat duduk bongkak ,, kemungkinan besar ,, tulang ayah aku tu ,, retak nya akan jadi lagi teruk ,, dan akan di operate .....




YA ALLAH ,, aku bersyukur sangat2 ......
sebab kau telah memakbulkan doa ku itu ya allah .....
sekarang ,, aku just duduk rumah and tak kerja lagi ....
aku nak jaga ayah aku ,, sampai dia sihat sepenuhnya .....
bila dah sihat , aku baru lah boleh balik KL and teruskan kerja aku kat sana .....





No comments: