♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥
eyka | 10:36 PM | 2Comments |


2/2/2012 bersamaan dengan hari KHAMIS ,, tepat jam 8.55mlm ,, aku dapat anak buah baru wooo yang ke 14 .....
ramai tak ,, ramai tak ?? hahahahhahaaa ......
tapi ,, yang ramai nye hero2 ....
yang puteri2 ,, ada 4orang je ,, kesian sugguh .....
dah rezeki kan ,, nak buat macam mana ,, ALHAMDULILLAH ......

(MOHAMMAD NORZARIF ZAFRI ..... )

cute macam aku tak ??
hihihhhihihii ,, perasan kejap !!
baru je berapa minggu dilahirkan ,, dah pandai senyum tu .....
macam tau2 je ada orang nak amik gambar dia ....
hahahahhaahaaa ......
kenapa ?? korang tak percaya lah tu !!


(alololo ,, cute nye zafri ,, ha ,, gambar2 di atas ni buktinya ye !! hihiihiihihihiii ..... )

2 comments:

Pka Rahim said...

tahniah ika dapat anak buah baru :)

pelok ciom untuk baby zafri okehhh! hehe.

Nora_Aniza said...

tahniah wpun bukan anak sendiri..hihih