♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: ADA SAHAJA !! #PART 1

ADA SAHAJA !! #PART 1

eyka | 6:03 PM | 0Comments |

hey you !! how are you ??
fine right ,, alhamdulillah .....
what are you doing right now ?? 
today ,, i'm so boring ,, but ,, my stomach kind of feel like to eating something .....
korang nak tau tak ,, aku ni kan ,, sejak baik demam ,, ada saje nak makan macam2 ....
oopppppsssss !! fikir orang PREGNANT je ke yang boleh ada rasa teringin2 ni ......
kite yang tak pregnant pon boleh terasa macam tu lah ,, tak baik tau fikir bukan2 .....
awak2 yang sedang baca ni ,, mesti pernah terasa nak makan sesuatu kan ??
ha ,, tak baik tipu tau ,, deria rasa manusia memang lain2 ,, tapi ,, kalau dah nama pon manusia ,, mesti lah ada rasa nak makan macam2 kan .....
first sekali ,, aku nak makan aiskrim .....
bukan MAGNUM ,, PADDLE POP ,, or apa2 je lah yang korang tau .....
tapi ,, aku teringin nak makan aiskrim kat MCD tu ,, CORNETTO MC'FLURRY ......
dah tercapai pon niat ku itu ,, hahahhahahahaaa .....
aku ajak ayah aku pergi MCD ,, beli aiskrim tu kejap .....


lepas dah makan tu ,, lusa nya pulak ,, aku nak makan aiskrim lain pulak .....
nak makan aiskrim NESTLE CRUNCH .....
pergi beli kat petrol pump dan beli lah 2-3 batang .......
sedap nye !! nak lagi ,, tapi ,, tak boleh mkan selalu ,, tak elok lah ......


bukan setakat tu beb yang aku teringin dah tercapai .......
itu setakat aiskrim ,, boleh cari kat mana2 .....
now ,, makanan berat pulak ,, macam BURGER ,, ha ,, korang nak tau ,, aku nak makan burger apa ??
tteeeeetttttt !! bukan burger kat pasar malam tu ,, tapi ,, ni burger MCD woooo !!
hari tu ,, aku pergi teman kawan aku servis kereta kat perodua ,, balik tu ,, kitaorang nak makan ,, tapi ,, masing2 blur tak tau nak makan kat mana ,, so ,, aku bagi idea ,, makan kat MCD .....
MCD senang sikit ,, kalau rasa nak bungkus ,, buat DRIVE-THRU je ,, kalau tak nak ,, beli dan makan kat situ ...
just mudah ,, cepat dan senang ....
mula2 nak buat DRIVE-THRU tu ,, tapi ,, kawan aku pulak ,, tak tau nak makan apa ,, time tu pulak hujan lebat ,, memang kitaorang makan kat dalam MCD tu je lah ....
senang sikit ,, boleh pilih apa yang kita nak makan and just order je .....
masuk je MCD tu ,, orang punye lah FULL !!
nasib baik lah ada tempat duduk ,, itu pon tempat duduk untuk couple ..... 
ada aku kisah ,, yang penting dapat duduk ...... hahahahhahaaa ......
okay ,, aku makan SPICY CHICKEN MC'DELUXE ......
coz ,, memang dah lama nak makan yang tu pon ,, so alang2 dah sampai situ ,, apa lagi ,, order je lah apa yang teringin kan ....
hahahhahaha ,, kawan aku pon order yang sama ,, sebab senang nak order .....


lepas ni ,, aku akan post kan lagi apa yang aku teringin ye !!
saje nak bagi korang terliur ....
habis lah aku ,, lepas ni GEMUK !!
tapi ,, tak apa ,, mak aku cakap ,, selagi boleh makan ,, makan je lah .....
nanti dah sakit ,, tak dapat nak makn dah ....
dapat tengok je ada lah ....
hahahhahahhaaaa !!
okay ,, bye2 dude !!

No comments: