♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: ADA SAHAJA !! #PART 2

ADA SAHAJA !! #PART 2

eyka | 6:17 PM | 0Comments |

hye bloggers2 sekalian ,, perrrgghh !! dah lama jugak kan aku tak update ......
RINDU kat aku tak ??
(okay ,, perasan .... )
before aku mulakan cerita untuk entry hari ni ,, please klik LINK INI dan LINK INI juga ye .....
please sangat2 ,, atas jasa baik korang yang dah klik tu ,, aku doakan supaya rezeki korang akan bertambah ....... AMIN ~
now ,, i want story with u all ,, cceehhh !!
hari ni ,, aku tak sihat lagi lah ,, semalam aku punye badan tiba2 rasa macam panas je ....
dalaman aku panas sangat ,, tekak sakit ,, selesema lagi ......
eerrrrmmm ,, macam2 hal lah ......
before demam ,, bukan main semangat lagi aku makan isi KELAPA MAWAR ......
sedap wooo !! aku dah lama sangat nak makan isi kelapa tu ,, maklum lah ,, dah lama tak balik kampung ....
so ,, sebab tu lah tiba2 rasa teringin tu terpanah di hati .... cceehhhhh !!
baru berapa hari lepas dapat makan .....
kebetulan pulak ,, masa aku teringin tu ,, abang ipar aku ada balik kampung ......
dia bawa kan mak aku kelapa mawar tu ......
abang ipar aku ambil kelapa tu kat rumah mak dia ,, kat KAMPUNG SUNGAI BALANG , MUAR , JOHOR .....
(complete kan aku bagitau ...... :D )

(ni lah kelapa mawar yang aku cakap kan tu ..... ada 3biji je ... okay lah tu ..... ni lah abang ipar aku ..... dia cakap NO CAMERA !! hahahhahaha ...... :D )

air nya banyak jugak lah ,, satu JUG full kitaorang dapat ......
dalam banyak2 tu ,, ayah aku boleh telan sorang2 .....
peerrgghh !! sadis nye .....
nasib baik lah aku dah rasa sikit ......
kalau tak KEMPUNAN aku dibuatnya ...... 

(ni pula ,, isi kelapa tu ,, abang ipar aku bagi aku isi kelapa tu BESAR punya !! hihihiihihihiii .... )

wow , sedap tu ......
korang nak ke ,, boleh2 ,, cari lah kat kedai ,, hihiihihiiihiii ....
okay lah ,, tu saje yang aku nak cerita kan buat hari ni ...... 
bye2 peeps !! assalamualaikum ......

No comments: