♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: time to DANGA BAY !!

time to DANGA BAY !!

eyka | 3:54 PM | 0Comments |




hello everyone !!
lepas magrib semalam ,, aku pergi DANGA BAY .....
aku keluar dengan family okay ,, not with boyfriend !!
saje je lah jalan2 ....
pergi kat funfair ,, habis kan duit ...... hehehe ....
(jadi kanak2 ribena kejap !!)




ramai nya lah orang kan .....
memei lah ramai ,, nama pon DANGA BAY ,, sengal lah aku ni !!
eeeeerrrrrrrkkkkk !! (-_-")
tak sangka pulak ,, malam tu ada bunga api ,, wwaaahhhh !!
excited ni nak tengok .....
tengah main2 kat funfair tu ,, tiba2 ada bunyi dentuman kat situ ,, PPOONGG !! PPPOONNGG !!!
(macam tu ke bunyi nye ?? hentam je lah !! hahahaha .... )
fffuuuyyyyooooo ,, bunga api banyak lah siot !!!
cantik pulak tu ,, teruja aku .....
bukan nya tak pernah tengok bunga api tu .....
pernah tengok banyak kali ,, tapi ,, malam tu jadi BATAK kejap .....
maklum lah ,, nama pon jadi kanak2 kan ......
hahahhahhaaa ,, anak2 buah aku pon ada yang takut ,, ada yang sukanya bukan main lagi ......
biasa lah ,, budak2 kan ,, terkejutlah tiba2 ada bunyi meletup2 pulak .....
aku sendiri pon mula2 terkejut ......
hhahahahahhahhahaaa .....
tapi ,, aku cover tau aku punya terkejut tu !!
(cceehhh !! poyo je !! )


(sorry ye kawan ,, gambar tak berapa nak clear sangat ,, maklum lah ,, phone aku murah tak macam phone korang ..... huhuhuuu ,, sedih ..... )

setelah lama sangat nak tunggu bunga api tu habis ,, kami pon beredar dari tempat permainan tu ,, dan pergi ke tempat lain pula ,, bila pergi je ke tempat yang lain ,, bunga api pon habis .....
habis je bunga api tu ,, tiba2 ,, ada pulak bunyi gendang ,, DING ,, DING ,, DING ,, belakang nya tu ada orang buat tarian naga .......
ppeerrgghhh !! wa cakap lu kan beb ,, memang meriah lah seyh !!!
serius giler ,, aku betul2 terkejut ,, tak sangka pulak ,, kat danga tu ada function .....
bukan nya terkejut sebab tak pernah nampak naga ,, but ,, i was suprised because the drums sound very2 strong !!
mana tak nya tup2 je ada bunyi drum tu ,, TERKEJUT aku wooo !!
jam 12mlm ,, kami pergi makan2 ,, round2 kat danga ....
lepas dah round satu danga bay tu ,, kami bergerak pulang ke rumah .....
ffuuhh !! penat nya lah kan .....
anak buah aku masing2 tidur ......
okay lah ,, sampai kat sini je yang aku nak cerita kan .....
assalamualaikum ..... :)

No comments: