♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: SEDIH tengok anak buah !! :'(

SEDIH tengok anak buah !! :'(

eyka | 6:54 PM | 1Comments |

huhuhuuhuuuuhhhuuu ,, sedih nya lah bila teringat kat anak buah ......
walaupon tengah sedih ,, aku tetap update blog simple aku ni .......
(air mata mengalir ... )
petang tadi jam 4.30 ,, anak buah aku bertolak balik KL ,, dia seboleh-bolehnya nak aku ikut sekali ....
aku tak boleh ikut ,, sebab ayah aku tak sihat lagi .....
aku pon sepatut nya memang kene balik KL ,, nak kerja .....
tapi ,, tak boleh balik lagi ,, aku kene tunggu ayah aku betul2 sihat ,, baru aku balik KL ......
dan mulakan kerja seperti biasa ......
anak buah aku tu memang rapat dengan aku .....
masa dia nak balik tadi ,, menangis2 dia suruh aku ikut .....
tu yang aku ikut menangis sekali ..... :'(
dia tak nak balik KL ,, dia nak duduk kat JOHOR dengan aku ....
tapi ,, dia mana boleh duduk sini ,, dia sekolah ,, lagipon ,, dia masih kecik lagi ,, mana boleh berpisah dengan mama and papa dia .....

(ni lah budak nya ,, eh,, bukan yang baju hitam ,, tu aku ,, hihiiihhii .... yang baju merah lelaki tu lah anak buah aku ..... )

budak ni sampai tak nak sekolah sebab aku tak balik sana .....
dia siap cakap lagi ,, "kalau cik ika tak balik KL ,, acap tak nak sekolah .... "
"kalau cik ika balik KL ,, nanti acap pergi sekolah .... "
acap menangis2 ..... :'( 
wwwaahh !! itu satu ugutan wooo !!
bukan main lagi budak 5tahun ni .....
kecik2 lagi dah pandai main ugut2 .....
tapi ,, aku tetap tak boleh balik ,, aku pujuk dia elok2 baru dia nak balik .....
kesian sangat kat dia ......
huhuhuuhuhuuu ,, sedih nya !!

(mohammad adam asyraf ,, 5years old ... do not cry again okay .... acik janji akan balik KL nanti .... )

1 comment:

caer sasuke said...

caer pon rindu anak sedare..ain name die ='(