♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Contest I Love Hijab by Nliyate

Contest I Love Hijab by Nliyate

eyka | 4:34 PM | 0Comments |


hye readers ,, hari ni aku nak join CONTEST .....
CONTEST yang aku join ni ,, sebenarnya dah last minit ,, so ,, thats mean ,, hari ni 10/3/2012 ,, CONTEST ni akan TAMAT !!
kalau korang nak join ,, masih sempat lagi ni ,, just klik banner kat bawah tu je ye .....
harap aku punye penyertaan ni diterima ......
Nliyate ada bagi 2 soalan kat aku .....

1. KENAPA KORANG BERTUDUNG ?
aku bertudung sebab ,, aku ikhlas kerana ALLAH S.W.T & tidak ada sesiapa pun paksa suruh aku bertudung ..... 'MENUTUP AURAT ITU  ADALAH WAJIB' ......

2. BERTUDUNG BUAT AKTIVITI KORANG TERBATAS TAK ?
langsung tak terbatas bila bertudung ,, malah ,, lagi selesa bila bertudung ........ 

TAGGED TO : 
-. QASEH  .-
-. EIKA .-

 
ini gambar budak yang baru belajar nak pakai SHAWL ..... hihiihiiii ..... ^^

No comments: