♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Contest "I Love My Parents" By Iza

Contest "I Love My Parents" By Iza

eyka | 10:43 PM | 1Comments |


 

hye2 ,, hari ni aku nak join 1st CONTEST by IZA ......
Iza ada bagi DUA soalan ,, tanpa membuang masa ,, aku akan jawab soalan2 itu dengan sebaik yang mungkin ........ hihiihihihihiiii .....

1. KENAPA KORANG SAYANG IBU & AYAH KORANG ?
aku sayang ibu & ayah aku sebab diaorang telah membesarkan aku dari kecik sehingga lah aku besar gedabak ni ....... jasa ibu yang telah mengandung kan aku selama 9bulan ,, tak akan aku lupa kan ...... aku sayang diaorang sangat2 ,, tanpa diaorang ,, tak ada lah aku kat BUMI ni ...... :)

2. RASA-RASA ,, APA HADIAH YANG PALING BERHARGA UNTUK PARENTS KORANG ?
hadiah yang paling berharga untuk parents aku adalah menghantar mereka pergi UMRAH ...... aku rasa itu lah yang paling berharga ,, insyaallah ,, satu hari nanti bila kewangan aku dah kukuh ,, aku akan hantar mereka untuk pergi UMRAH pula ..... sebelum ni ,, ayah & ibu aku dah mengerjakan HAJI ..... insyaallah ,, DOA aku akan dimakbulkan ALLAH supaya aku dapat menunaikan kewajipan aku sebagai seorang anak ........ ^^

NAMA-NAMA SPONSOR :


TAG TO :