♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: RINDU dekat arwah abang aku !!

RINDU dekat arwah abang aku !!

eyka | 6:10 PM | 2Comments |


hye readers and bloggers ,, hhhaaccuumm ,, hhhaaccuumm ....
sorry dude ,, aku tak berapa nak sihat lah ....
semenjak ,, dua menjak & tiga menjak ni kan ,, aku selesema + batuk je lah .....
maybe ,, coz cuaca kat luar tak berapa nak elok kot .....
tak apa lah ,, tak lama lagi baik lah tu ..... 
uuuhhhuuuukk ,, uuhhhuuukkk .... (terbatuk pulak !! sorry .... )
aku baru je lepas edit blog ,, tambah sikit2 apa yang patut .....
just letak gambar2 family je ,, kat sidebar tu ......
time edit2 gambar tu semua ,, aku edit gambar ARWAH abang aku sekali ....
aku tenung je gambar tu .....
dalam tenung2 tu ,, aku punye air mata mengalir pulak .....
aku RINDU sangat2 kat dia ......
nak menziarah kubur dia jauh .....
kubur dia ada kat SELANGOR sana .....
kitaorang dah lama sangat tak pergi tengok ,, ye  lah ,, ayah aku sekarang tak berapa sihat ,, so ,, tak ada siapa nak bawa kami pergi sana .......
aku stay kat KL pun ,, busy dengan kerja ,, kubur tu jauh tak lah berapa nak jauh ,, ada lah dalam 1jam perjalanan ......
walaupun kami dah berjauhan dari SELANGOR ,, tapi ,, kami sentiasa ingat kat ARWAH abang aku tu .....
aku tiap2 hari akan doa kan supaya dia tenang & damai kat sana ,, supaya dia tergolong dalam orang2 yang beriman .......
kadang2 aku mimpi pasal dia .....
tak dinafikan ,, bangun je tidur ,, aku menangis .....
sebab ,, aku RINDUUUU kat dia ......
aku hanya mampu berdoa & sedekah kan AL-FATIHAH buat dia ......

(MOHD NORHAFFIZ SHAH ..... semoga dicucuri rahmat & ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman ....... AL-FATIHAH ......... )

2 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alfatihah... la tahzan dear

☺털이 소유❤ said...

haha . sy pon nank nangis baca entri awk ini .. hehe
al-fatihah ..