♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza

Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza

eyka | 11:57 AM | 3Comments |


 

Cik fiza ada bagi satu slogan ,, dia suruh kita isi slogan tersebut dan slogan nya berbunyi seperti ini .....

"Saya suka berblogging kerana nak berkenalan dengan blogger2 hebat di malaysia ni ,, nak share story dengan rakan2 bolgger & yang penting ,, aku suka berkawan dengan sesiapa sahaja ..... kawan biar beribu kan ...... so ,, aku nak berkawan dengan beribu2 orang dalam blog ni ......

kepada yang sudi jejak kan kaki di blog naif saya ni ,, WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG okay ......
blog sy ni simple ,, sebab ,, tema just POLKA DOT and VESPA ,, yang penting saya minat purple and pink ,, ada purple and pink sikit dalam blog ni pun jadi lah .....
selamat berblogging kawan2 ..... :)

tag to :

3 comments:

CiK FizA said...

Salam~
Tengs ek sudi join segmen Cik Fiza ~ ^^
Cik Fiza dah follow cnie :))

Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

Btw, hepy blogging ya dear ! :DD

Patrick Star said...

Datang jalan-jalan kat sini. Salam kenal...

--> Blog Rilek-Rilek <--

fera said...

jalan2 sini balek .. da folo awak . salam perkenalan! =D