♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: WEDDING SANA SINI .....

WEDDING SANA SINI .....

eyka | 7:04 PM | 1Comments |



tolong like SINI ..... thanx peeps !!
hye2 ,, dah lama aku tak update blog ni kan .....
maklum lah ,, cuti sekolah dah pun bermula ,, so aku agak busy sikit lah .....
sorry to my lovely readers ...... ^^
bila dah start cuti sekolah ,, so ,, banyak lah jemputan kahwin yang ayah kami dapat .....
hari ahad 11/3/2012 ,, aku dan family ,, pergi wedding kat PAGOH & MUAR .....
perjalanan walaupun tak terlalu jauh ,, tapi ,, memang penat sangat2 ......
kaki aku sampai naik lenguh ,, aku tengok anak buah aku syok je tidur dalam kereta ,, yang aku ,, tak boleh nak tidur pulak ......
tak tahu lah kenapa .......
sebab nak tengok pemandangan yang indah kot ..... :D
anyway ,, macam biasa ,, sekarang kan dah musim snap gambar sana sini .....
dan bermula lah " DI SETIAP GAMBAR ADA MAKSUD NYA " ......
so ,, faham2 je lah ye ..... hihhihiihhiihihiiii ....... :D
sebelum & selepas makan ,, kami pergi snap2 gambar kejap ....
masa ni pun orang tak ramai lagi ,, sebab ,, kitaorang sampai kat situ jam 11pagi .....
awal kan ..... hihiiihhiiihiiiii .....
kami orang yang pertama sampai tau ..... n_n



ini anak buah aku yang paling first sekali ,, nama dia Zur Ain ,, nak kenal dengan dia ,, follow lah dia ....... hihiiihihhhiiiiii ......


ini pula abang aku yang paling ku sayang ...... Hanizzam Shah ...... dia lah satu2 nya abang yang aku ada ...... handsome kan ,, kan ,, kan ..... ish ,, dia tunang orang tau .... hihihihihihii ......

this is my lovely parents ....... yang kat belakang tu ,, ada saja muka dia ..... tau lah handsome .... hahahaha....... 

                              


        
                             
okay ,, tu semua gambar orang dewasa kan ,, now ,, gambar si cilik pula yang mahu PHOTOSHOOT juga ..... hahahhaha ......


tengok lah budak2 ni , pandai sungguh berposing bila kami nak snap gambar dia ...... belajar dari siapalah ni kan ....... hahahahahaa ...... (ofcourse lah dari aku ,, perasan kejap !! ) :p


sampai sini saja yang aku nak cerita kan .... salam maghrib semua ..... assalamualaikum .... peace yyaww !! ^^v