♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: aku jadi BABY SITTER dan tahniah untuk abang BEN ...

aku jadi BABY SITTER dan tahniah untuk abang BEN ...

eyka | 11:56 PM | 2Comments |


hhhooolllaaa guys ......
you know what mean baby sitter right ??
okay ,, mulai semalam sebenarnye ,, aku start jadi baby sitter FULL TIME !!
because ,, akak aku mintak tolong aku jaga anak dia yang baru 2bulan .....
dia nak hantar kat orang bahaya !!
sekarang kan dah ada macam2 KES ....
okay ,, thats mean ,, kene stay kat JB sampai raya .... aduuyyyyaaaiii !!
tak dapat nak jejak kaki kat KL ,, nak setelkan kerja kat sane .....
nasib baik lah aku kerja dengan abang ipar aku .... so ,, dia tak kisah .... (peace sikit ... ^^v)
bermula lah hari2 aku dengan baby yang CUTE MIUT ni .... geram sangat kat dia .... 


(gemuk tak pipi saya .... :D )

tu lah baby yang aku jaga ....
geram dengan pipi nye tu ....
anyway ,, di kesempatan ni ,, aku nak ucap CONGRATS tu abang BEN ASHAARI coz baru saja menimang cahaya mata yang CUTE .....
like CHINESE ok baby abang ben tu .... 
apa2 pun ,, anak abang BEN tu ,, sebaya dengan anak buah saya yang kat atas ni lah ... hiihihihiii .....
okay ,, apa2 pun ,, CONGRATS !!! :D

2 comments:

deno said...

comelnye baby... wah.. bagusnya jaga anak buah ye,,, dah boleh mula belajar jaga baby dah tu.. :)

eyka said...

thanx deno .... :)