♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: BIRTHDAY DANISH !!

BIRTHDAY DANISH !!

eyka | 8:17 PM | 0Comments |

hhhoolllaaaa ,, hye ,, hye ,, hye ......
alhamdulillah ,, aku punye selesema dah ok .....
tak payah lah susah payah lagi aku nak makan ubat pil yang BESAR GEDABAK macam roket tu .....
hahahhahhahaaa .....

okay ,, hari ni ada birthday someone tau nama nye DANISH .....
excited sangat coz kejap lagi nak pergi call dia nak wish birthday dia tu .....
aku lambat wish lah pulak kan .....
its okay ,, DANISH relax je .....
(eeehheem2 ,, sape DANISH tu ?? buah hati ke ??)
korang nak tau ke sape DANISH tu ??
tak payah lah tau ,, SECRET .....
ccceeehhh ,, gurau je lah ....

DANISH tu anak buah kesayangan aku ....
nama FULL dia MOHAMMAD RAFI DANISH .....
but ,, the short name is DANISH .... :D
dia stay kat KL ,, umur dia hari ni genap lah 4 tahun ......
aku tak beli lagi hadiah untuk dia coz dia datang hujung bulan ni ,, so ,, beli nanti lah .....
beli awal2 kejap lagi hadiah tu entah ke mana pulak kang ....
sifat 'M' yang berada dalam diri aku ni menyebabkan aku 'M' sangat nak hantar hadiah tu kat POS LAJU ...
('M' bermaksud MALAS !! hahahha ....)
lagipun ,, kan boleh jimat sikit ..... hihihhiiii ,, kedekut seketika .... ^^v

(amboii ,, nak siku sape tu ?? hihihihiii .... )


tu lah budak nye .... COMEL tak ??
ha ,, of course lah kan ,, tengok lah CIK IKA nye .... (okay,,perasan seketika....)
acik nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY TO YOU DANISH yang ke-4......
tak mau nakal2 ,, errmmm ,, tu ayat biasa lah pulak kan ....
okay ,, bagi ayat lagi power lah .....
DANISH ,, tak mau gegarkan pagar jiran depan .....
kalau nak gegarkan ,, gegarkan time subuh2 ye ,, baru lah betul ,, hahhahhaaa .......
nanti acik belikan hadiah ye ......
DANISH nak hadiah apa ,, ANGRY BIRD nye mainan acik dah belikan ,, apa lagi ye ....
kereta control ?? dah banyak dah kat rumah tu ,, nanti mama bising kat acik pulak ....
baju pun dah pernah belikan .....
ha ,, kalau macam tu ,, tak payah bagi lah ye ..... coz semua nya dah ada ....
jimat ,, jimat ..... hahahhaa ....

anak buah aku ni ,, bukan main lagi ,, semalam mintak mak aku hadiah ,, awal2 bagitau ....
dia habaq cam ni "tok mak ,, tok mak ,, hadiah DANISH ada ke ?? nanti DANISH balik rumah tok mak hujung bulan ni ,, danish nak hadiah ..... "
ammmmbboiii ,, bukan main lagi ,, tu paksa BELI denagn cara lembut tu ,, hahhahah ...
ye lah danish ,,nanti kami cari hadiah ye ....
special edition punye ,, hahhahhaa ......
okay lah ,, aku nak call danish ni .....
cukup lah sampai kat sini je aku menaip .....
bye2 all .... ENJOY YOUR DAY .... :D

No comments: