♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: FACEBOOK aku macam TWITTER !!

FACEBOOK aku macam TWITTER !!

eyka | 5:48 PM | 4Comments |

hhhooollla ,, hye guys .....
aku nya FACEBOOK dah bertukar wajah tau ....
nak tengok tak ??
kejap ye ......

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ttaaaddddaaaaa ..... 



korang nak tau ke macam mana buat ni ?? 
jom terjah tehaaNFM punya blog .....
aku belajar dari dia lah ....
dia bagi je tuto ,, aku terus dengan OVER EXCITED nye ,, aku pun try buat ,, bila dah buat ,, sedap mata memandang ,, jadi rambang mata pun ada ,, sebab design dalam tu semua nya cantik2 .....
korang kene lah buat pilihan sendiri ,, biar nampak kemas FB tu ....

walaupun orang lain tak boleh nampak ,, tapi ,, kita seorang nampak pun dah okay lah tu ....
sendiri punya FB ,, sendiri yang tengok lah .... hihiihiii ....

NOTA JARI : okay ke tak ye FB aku ni ?? kemas ke ?? okay ,, kalau nak bagi pendapat ,, boleh lah ke ruangan KOMEN di bawah ye .... :)

4 comments:

ummi_norseha said...

cm ner bt,bl klik kt link tehafm x blhlh,dh cr kt blog tehafm xde pl tuto nie...blh bg link x

eyka said...

FB design ni hanya utk GOOGLE CHROME je .... ni link nye ... http://tehaalarh.blogspot.com/2012/04/design-fb-yg-cool-tutorial.html

Ekin Ahmoi said...

ouchh, kita dekat top friendlist awak la. paling atas sekali tu. haha, terharu nya sayaaaa >.< :D

eyka said...

@Ekin Ahmoi haaa,,kan... hihihihihi... kata sayang tu yg print screen cpat2.. hahha.. :D