♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: jom Breakfast !!

jom Breakfast !!

eyka | 10:09 AM | 2Comments |




hhhhooollllaaaa .....
wwwaaaahhh ,, meriahnye aku punya BIHUN kat ats tu kan ....
hahhahaha ,, agak2 terliur tak bila korang tengok ?? hihihhiiiii .....
okay ,, tu sarapan aku di pagi hari .....
kadang2 je makan bihun tu ......
bihun tu aku masak sendiri tau ......

sebab ............... tu bihun segera ....
hahhahaha ,, mudah ,, senang & cepat ....
nak tau apa nama mi segera ni ???

PAMA ,, BIHUN SEGERA ....
mi segera ni sesuai lah untuk orang2 yang malas nak masak macam aku ni kan ....
hahhahahhaaa .....
bukan nya apa ,, makanan ni walaupun mudah & senang ,, tapi ,, kenyang wwwoooo !!
aku makan timesarapan ,, kenyang sampai petang ....
ha ,, jimat tak ??? hahhahahaaa ....
aku nya bihun kat atas tu nampak meriah sebab aku masukkan hotdog ,, telur and cili .....
cili tu sebab aku nak bagi dia lagi pedas .....
BIHUN ni sebenarnya dah pedas ,, tapi ,, aku nak bagi dia pedas tahap BERAPI telinga punya !!
aku ni kuat pedas ,, tu yang cili bukan main banyak lagi aku letak .....
korang try lah BIHUN ni .....

SEKALI CUBA ,, PASTI NAK LAGI !!!!
JOM BREAKFAST BERSAMA BIHUN PAMA !!! 


2 comments:

Anonymous said...

Precisely how have you figure all of this out relating to this topic? I enjoyed scanning this, Ill must visit other pages on your own site straight away.
HTTP://www.CoolMobilePhone.net

Anonymous said...

Blh mkn ke bijun ni?