♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: WOW !! 300 tatu bendera pada tubuh #Metro

WOW !! 300 tatu bendera pada tubuh #Metro

eyka | 8:24 PM | 3Comments |


NEW DELHI: Seorang lelaki yang terlalu obses untuk memecahkan rekod dunia akhirnya terpaksa berhenti melakar tatu bendera pada tubuh dan kepalanya selepas isterinya mengancam meninggalkannya.
Guinness Rishi, 70, dari Delhi dilitupi 305 bendera pelbagai negara, 185 peta negara, 165 bendera mini dan 2,985 karektor.
Isterinya yang sudah sekian lama menderita akhirnya memujuknya supaya berhenti selepas meyakinkan Guinness bahawa tidak ada orang yang ingin memecahkan rekodnya.

Rekod rasmi yang dipegangnya ketika ini dicatat pada 2009 dengan 220 tatu bendera.

“Saya memecahkan rekod sendiri dan akan mempelawa pegawai Buku Rekod Dunia Guinness untuk mengemaskinikan catatan mereka supaya pencapaian terbaru saya diiktiraf,” kata Guinness yang nama asalnya Har Prakash.
Dia menukar namanya itu apabila mula berusaha mencatatkan sebanyak rekod dunia yang mungkin lima tahun lalu.

Dua puluh dua rekodnya termasuk menulis wasiat paling panjang di dunia, sebanyak 489 muka dan menghantar piza dari New Delhi ke San Francisco.

Isteri Guinness, Bimla begitu berang dengan sikap suaminya yang suka untuk menarik perhatian hinggakan enggan keluar bersamanya.

Wanita itu juga mensabotaj usaha Guinness untuk memecahkan rekod calon politik paling buruk dengan berjanji untuk mengundinya.

“Saya hanya mahu dikenang selepas mati. Tetapi isteri saya begitu berang hingga mahu meninggalkan saya,” kata Guinness.

Dia juga sanggup mencabut semua giginya supaya dapat memasukkan 750 penyedut minuman ke dalam mulutnya bagi mencatatkan rekod baru.

“Orang kata saya gila, tetapi saya tak peduli,” katanya. - DM

GUINNESS ada 305 bendera pelbagai negara di tubuhnya.

NOTA JARI : gila COOL !! ni betul2 tak ada kerja ni ..... cuba korang cari ,, bendera MALAYSIA ada tak ?? hahahhaha .....

3 comments:

ZieRa said...

Tu la.. malaysia ada ke tak ekk?? apa la yg best sgt dgn tatoo ni pon tak thu..

eyka said...
This comment has been removed by the author.
eyka said...

saya ada cari jugak ,, mcm tak ada je ,, hihihhii ....dia tak tau erti sakit kot ... :D