♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Doodle from Apit ! #5

Doodle from Apit ! #5

eyka | 4:24 PM | 3Comments |



Wow ,, kali ni dapat doodle dari apit ,, tapi ,, doodle ni FREEHAIR ....
Aku tak kisah ,, doodle je frehair ,, janji bukan diri kita yang freehair ....
RIGHT ??
Untuk non-muslim tak apa lah ....
Doodle ni smart !!
Aku suka tengok dia nye style pegang nama tu .....
Dah lah Smart ,, Cute pulak tu .....
Suka ,, suka ,, suka ..... !!


Style rambut ala-ala budak Emo gitu ....
hahhahahhaha ,, Smart kan ....
Korang mesti perasan kan ,, doodle aku ni semua nye PINK or PURPLE ....
hhiiihhiiiiihii ,, aku minat colour tu lah ,, nak buat macam mana ....
Lagipun ,, aku tak tau nak pilih warna apa dah ....
Tak apa lah ,, next time kalau apit ada buat doodle lagi ,, aku akan pilih warna lain okay ....

THANKS apit coz buatkan Doodle ni untuk kami semua pemenang2 segmen ni ....
And CONGRATS buat korang yang dah menang dalam segmen ni ....
Bagi yang tak dapat join segmen ni ,, janganlah sedih ke meraung ke ,, RILEX lah ...
Aku pasti apit akan buat segmen yang kedua punya ....
Tak percaya ,, korang tunggu je lah ..... 
Apit tak pernah hampakan korang nya lah .....
hihihihhhihihiiii ...... 



3 comments:

fiqah hamed said...

wah..chomelnya..fiqah tak sempat nak join segmen nie..sedih.. =( hee~

eyka said...

@fiqah hamed its ok fiqah ,, eyka sure
ada segmen yang kedua punye ... :)

Minie Mickey said...

chumelnye doodle ! hikhikhik..congrats ! ^_^