♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: FACEBOOK MESSENGER

FACEBOOK MESSENGER

eyka | 9:55 PM | 2Comments |



mesti ramai yang tak tau tentang FACEBOOK MESSENGER ni kan ??
bagi yang kaki FB ni ,, confirmlah korang tau kan .....
tapi ,, bagi yang jarang sekali open FB ,, mungkin korang tak tau apa itu FB messenger .....

now,, aku nak terangkanlah serba sedikit mengenai FB messenger ni .....
bagi yang tidak ada masa untuk on FB korang tu ,, memang ni khas buat korang ....
sebab apa aku cakap KHAS ??
coz this FB messenger ,, tak perlu nak open pakai GOOGLE CHROME ,, MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER .....
korang just open FB ni terus kat windows korang tu .....







gambar yang aku tunjukkan itu lah FB messenger ....
aku tak open pakai GOOGLE CHROME or MOZILLA FIREFOX .....
aku just open macam biasa je ....
macam mana korang tengok kat gambar tu ,, macam tu lah aku open FB selalu .....
senang nak CHAT dengan orang .....
hahahahhahah .....
kalau rasa malas sangat nak online pakai GOOGLE CHROME ,, korang online je macam yang aku cakapkan tadi .....
kalau korang nak tau macam mana cara2 untuk buat FB messenger ni ,, dekat FB ada tunjukkan cara2nya .......
so ,, good luck and all the best !! ^^v

2 comments:

✿ Nani ツღ said...

mcm YM la kan ?
tp ni FBM haha!xP
sy yg hari2 on fb ni pun tak tau plak fb pun skrg boleh chat mcm ym...hehe..
btw thanks for the info..

eyka said...

@✿ Nani ツღ yup ,, ala2 YM gitu ... ha ,, ye ke ?? sy igt ,, sy yg jarang online ,, baru tau ... hiihhiii ... welcome nani ...