♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Doodle from Apit ! #4

Doodle from Apit ! #4

eyka | 6:13 PM | 0Comments |




before ni korang pasti ada nampak aku join satu segmen dari APIT kan ....
so ,, today ,, aku dah dapat doodle dari apit tau .....
bagi yang dah menang segmen tu dan dah dapat doodle tu ,, CONGRATS !!
doodle yang apit buat semuanye cute-cute belaka .....
geram sangat-sangat bila tengok doodle yang apit buat tu .....
aku nak buat sendiri ,, tak pandai ,, maklumlah jari jemari ni tau menaip je ,, tapi ,, tak tau lukis ....
hahhahahhaha ,, anyway ,, korang nak tengok tak doodle tu ??
jeng ,, jeng ,, jeng .......



setiap doodle yang apit bagi ,, aku akan hargainya ....
nak tau apa aku buat dengan doodle cute ni ??
apa lagi ,, buat HEADER lah ...
atpi ,, tak taulah okay ke tak .....
huhuhuhuuhhuuuu ..... maklumlah jari jemari ku tak hebat seperti kamu-kamu sekalian ....
sadis 1001saat .....
okay ,, dah tak sadis .... hahhahaha .....
tak bagus sadis lama-lama ......
nanti akan ku upload header baru ku itu .... TUNGGU !!!



 


No comments: