♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Pantai Warna Pink ??!!

Pantai Warna Pink ??!!

eyka | 11:44 PM | 0Comments |


Ada banyak perkara yang berlaku di China ni sebenarnya ....
yang ngeri ,, yang HEBAT & macam2 lagi lah .....
sekarang ni pula terdapat sebuah pantai yang berada di CHINA .....
apabila tibanya musim luruh ,, kawasan pantai tersebut akan bertukar menjadi MERAH ....
bukan air laut yang jadi warna merah ye ,, cuma persekitarannya sahaja ....
ini kerana keadaan yang tumbuh dikawasan pantai tersebut ketika alga tersebut beransur mati pada musim luruh .....
what ?? tak percaya ke ??
jom tengok gambar yang ada kat bawah ni ....







NOTA JARI : amacam ?? percaya tak ?? hihhihihiihii ... kepada penggemar warna pink ,, anda pasti teruja seketika .... kannnnnn ?? termasuklah aku ... hahhahha .... penyu tu CUTE lah ... hihihiii .... :D


No comments: