♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Tempat-tempat yang paling menakjubkan dan berwarna-warni diDunia

Tempat-tempat yang paling menakjubkan dan berwarna-warni diDunia

eyka | 12:45 AM | 0Comments |


Malam ni ,, aku nak share kat korang gambar-gambar yang sangat menakjubkan dan cantik sangat dengan penuh warna-warni ......
jom blogger sekalian ,, kita cuci mata sikit malam-malam ni .....


Riomaggiore – Cinque Terre, Italy

Keukenhof Tulip Gardens – Lisse,Holland

Son Doong Cave – Vietnam

Tunnel of Love in Kleven – Ukraine

Terraced Rice Field – Yunnan, China

Salt Desert of Uyuni – Bolivia

Sagano Bamboo Grove – Japan

Pamukkale Travertine Pools – Turkey

Cenotes – Yucatán Peninsula, Mexico

Skogarfoss Waterfall – Iceland

Palominito Island – Puerto Rico

Isle of Skye – Scotland

Dunn’s River Falls – Jamaica

Sea Caves – Benagil, Portugal

Capilano Suspension Bridge – Vancouver, British Columbia

Capilano Suspension Bridge – Vancouver, British Columbia

Ilhéu da Vila – Portugal

San Marco – Venice, Italy


Thor’s Well – Cape Perpetua, Oregon

Maldives

Lake Powell – Utah, Usa

Six Senses Yao Noi – Thailand

Portillo Ski Resort – Chile

Lofoten – Norway

El Escorial, Madrid – Spain

NOTA JARI : SUBHANALLAH .... sungguh indah ciptaan ALLAH ..... aku terpegun sangat melihat gambar-gambar ni .... ini tak termasuk yang kat dalam laut ,, pasti indah juga ..... okaylah ,, esok aku update lagi .... malam ni tidur ,, nak mimpi berada kat rempat ni lah .... mana tau boleh jadi kenyataan ke kan .... hihiiiihiii .... okayyy ,, byyeeeee .... gud nite guys ...... assalamualsikum ....

No comments: