♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: WORK or GAME ??!!

WORK or GAME ??!!

eyka | 8:30 PM | 3Comments |


Dah lama rasa nya tak update blog ni .....
Dah berlapuk dah blog VESPA aku ni ....
Kesian nya ,, now ,, nak bersihkan blog ni ,, nak mop ,, kasi bersih ,, suci & murni ....
Cccceeeehhh ,, ayat tak leh bla kan .... hahahhaha ....!

Entry aku kali ni ,, bertajuk 'WORK or GAME' .....
Kalau korang buat kerja ,, time rehat tu ,, korang buat apa ??
Maybe ada setengah orang main game ,, online dan ada setengah orang lagi ,, maybe tidur or whatever ....
Maklumlah ,, kita semua rehat tak sama ....
Ada 1jam ,, ada yang 2jam ....
Tapi ,, kalau yang rehat sampai 3jam tu , memang untung sangat lah kan .....
Baik sungguh bos anda itu ....!! hahhahah ....

Aku nak jugak tau ,, apa aktiviti korang time rehat ....
SHARE lah sikit dengan aku ....
Tabiat aku bila waktu rehat ,, aku ni suka main game .....
Hahaahhahah ,, nak tau game apa ....
Aku main game kat FACEBOOK je ,, kan ada orang sent game ,, mula-mula tak nak accept ,, last2 ,, boring punya pasal accept lah request yang membuatkan NOTIFICATION aku tu padat .....
Bila dah accept ,, agak-agak best game tu ,, aku main lah sampai esok ,, lusa dan seterusnya ....
Hhhaaaa ,, nak dijadikan cerita ,, aku akhirnya menjadikan game kat FB tu ,, sebagai satu hobi bagi aku ....




Game yang aku maksudkan tu ialah FASHION WORLD ....
Wahai gadis-gadis yang ada MUKA BUKU ,, korang mesti tau kan ni game apa ....
Hihihiiihhiii ,, tak kisahlah lelaki or perempuan ,, korang boleh je main game ni .....
Sebab game ni just jahit-jahit baju ,, seluar and kasut je ....

Kedai aku ni tak besar sangat pun ,, just ada DUA tingkat je ....
Gambar kat atas tu tingkat yang pertama ,, just ada baju and kasut je .....
Tak besar pun kan ,, huhuhuhuuu ,, sedih .... 
Tapi ,, tengoklah duit aku tu ,, banyak tak ??
Tu kalau dapat duit tu betul-betul ,, akan aku belanjakan duit tu ke jalan yang benar ......



Ini pulak tingkat yang kedua ......
Tingkat kedua ni untuk seluar and kasut ....
Korang just nampak seluar je kan ,, sebab ,, kasut nya aku tak jahit lagi .... hahahha !!
Bagi sesiapa yang ada main game ni ,, add lah aku sebagai neighbor korang ....
Kawan aku yang join main game ni just ada dua orang tu je ....
SEDIHHHH !! :'(

So ,, apa pun korang nye aktiviti pada waktu rehat ,, yang penting ,, korang ada masa untuk rehat jugak kan .....
Gunakan lah masa tu dengan sebaik mungkin .....
MASA ITU EMAS ,, masa itu jugak bergerak dengan pantas ....
GAME-GAME jugak ,, kerja jangan dilupakan .....
Tak pasal-pasal kejap lagi bos korang pecat korang ,, jangan salahkan aku ye .....
Kalau aku tak apa ,, aku kerja sendiri ,, tak kisah punya ......
Hihihihiihhihiii ,, jangan mintak kerja dengan aku sudah lah ....
Pengsan den ..... hahhahah !!
Byeeeeeee , enjoy your life.......

3 comments:

cik comey said...

wah..dah lama x jenguk2 kt blogni..makin cantik la blog ni dgn warna pink..sgt girlish....Cik comey klu time rehat setakat sejam tu suka bertenggek di website gossip2 artis..hiihii..klu main games nnt xleh nk stop..hahaa

Anonymous said...

Thanks for sharing, it truly is a really informative publish and very helpful for some kind of businesses like mine. I like when I'm looking the world wide web and i come across a site with valuable points like this. Thanks lots for the research, We've noted a number of them here so I can use them in a future. Kudos for you and keep up the good blogging perform.
HTTP://www.KneeNeckBackPain.com/

eyka said...

@cik comey thanx cik comey .... hihihihiii ... ye ke ,, amboii ,, gosip2 ek ... :)