♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Berat hati melepaskanmu :'(

Berat hati melepaskanmu :'(

eyka | 11:36 PM | 2Comments |

Today is my last day jaga dia .....
OH NO !! i miss you so much baby .....
Lepas ni,,aku akan kembali bekerja seperti biasa ....
Baby ni akan dihantar ke rumah pengasuhnya .....
Hope die okay je nanti .....
Tak sangka sangat2,,sebab aku dah jage die selama 4bulan .....
Dari pantang lagi,,aku dah jage die,,so bila dia nak kene hantar kat rumah pengasuh,,berat pulak hati ni nak lepaskan die ......
Anyway,,aku dapat jumpe die just hujung minggu je......
Nasib baik rumah mak ayah aku ni dekat dengan rumah akak aku ni .....
Selang berapa rumah je,,dah sampai rumah die .... hahahhahhaaaa ... 

Now,,aku nak cari kerja part time lah pulak rasa nye.....
Apa salahnye nak cari rezeki lebih sikit .....
Boleh lah aku hulur2 kat mak ayah aku lebih sikit .....
Insyaallah aku akan dapat kerja part time yang okay and sesuai dengan aku ..... 
Aminnnnn ~~

NOTA JARI : hope everything gonna be okay .... 

2 comments:

cik_tyNa said...

owww da ada baby (:
xpe lepas keja bole jumpa baby kan (:
sy pun nak keja part time nanti kalu rajin (:

gud luck !

eyka said...

@cik_tyNa ehhh,,tu anak buah kite lah... hihiihhii.... :D