♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Raya Sana Sini !

Raya Sana Sini !

eyka | 2:10 PM | 0Comments |
Salam lebaran kepada semua muslimin dan muslimat tak kira dimana jua anda berada..
Semoga lebaran kali ini dapat beri kita 1001makna yang terindah...
Nampak tak ayat aku yang agak POYO sikit tu... hahahaaa....
Sekarang ni dah pun raya yang ke-7....
Masa berlalu dengan pantas sangat....
So,tanpa membuang masa,,aku pun nak upload banyak2 gambar masa raya pertama sampailah raya yang ke-4...
HUUUHHUUHHUU !! 
Baru sekarang dapat aku menghadap laptop....
Sediiihhhhhh....
RAYA PERTAMA... 
v
v
Sesi bermaaf-maafan bersama emak dan ayahku yang tercinta...

Sesi Photoshoot... This is my BIG FAMILY.... ♥

Sesi menjamu selera.... Nyyuummm2.... hihihihihi...

Inilah baju rayaku... PINK colour.... 

RAYA KETIGA...
v
v
Beraya di rumah kakak yang sulung at Quarters TNB Pasir Gudang....

Raya etiga berbaju biru.... Warna yang penuh keceriaan... 

Bersama emak yang ku sayangi... 

Belakang tu anak buah aku... Sibuk je nak interframe.... HAHA !

RAYA KE EMPAT.... 
v
v
Beraya ke KOTA TINGGI.... 3buah rumah kami serbu.... LETIH wwooo !

Bersama abangku... Inilah satu2 nya abang yang aku ada... 

With amoi kecik... hiihhiihii...

RAYA KE LIMA....
v
v
Birthday party gegirl.... 

Inilah gegirl tu... Anak buah yang ke-13... BALQIS UMAIRAH...

HAPPY BIRTHDAY adik Balqis... 

Main mercun dengan kesemua anak buah dan adik beradik... Malam birthday party.... MERIAHHHH !!
Haaa.... Tu saja gambar yang dapat aku upload...
Tak berapa nak banyak sangat tu....
Sebenarnya ada lagi banyak nak upload,tapi,takut tak ada siapa yang nak tengoklah pulakkan....
Hiihiihhiihi... Korang pasti tertanya-tanya mana gambar raya kedua....
Sorry lah kawan, raya kedua tu aku stay kat rumah je sebab rumah aku kene serbu dengan saudara aku,,sekali datang 10buah kereta...
FFuuuhhhh !! Tu betul-betul serbu....
Penat tak terhingga.... Huhuuuhhuuuu !!
Bersilat kitaorang semua kat dapur.... HAHA! 
Okay lah,tu saja yang aku nak story kat korang semua...

NOTA JARI : Dikesempatan ini aku nak minta maaf dekat semua bloggers kalau aku ada tersalah kata atau buat korang terasa.... Sorry again... Aku manusia biasa yang selalu membuat kesilapan... RAYA DATANGLAH RUMAH... SELAMAT HARI RAYA BLOGGERS.... ^^v

No comments: