♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Bangunan Pelik dan Unik #Part 1

Bangunan Pelik dan Unik #Part 1

eyka | 4:13 PM | 0Comments |
Hari ni mood nak bagi korang tengok gambar-gambar bangunan yang agak pelik tapi unik...
Haaaaa,, bunyi pun macam pelikkan....
Memang pelik pun, pelbagai bentuk bangunan yang akan aku paparkan pada hari ini....
Korang pasti teruja melihatnya,, hiihhihihihiiii.... 


Rotating Tower DUBAI...

Atomium Brussels BELGIUM...

Bibliotheca-Alexandrina EGYPT...

Casa-da-musicaporto PORTUGAL...

Contemporary Art Museum Niteroi Rio-De-Janeiro BRAZIL...

Crooked House Sopot POLAND....

Eden-Project UNITED KINGDOM...

NOTA JARI : Sungguh pelik dan unikkan... Pelbagai bentuk bangunan yang pelik diluar negara sana rupanya... Bangunan di BRAZIL tu paling susah nak sebut,terbelit-belit lidah nak menyebutnya tu.... Haa,, nak tengok lagi bangunan yang pelik dan unik seperti diatas ni, tunggu part yang ke-2 pulak yeee.... Jeng,jeng,jeng.... Hihhihihiihi...

No comments: