♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: CELCOM oh CELCOM !!

CELCOM oh CELCOM !!

eyka | 10:02 PM | 4Comments |


Ambbooiiii,,cantik LINE CELCOM tu kan... 
Laju je speed dia... Tu yg seronok bila online....
Nak update pun tak sangkut-sangkut.... 
Time tu,memang sayang lebih lah kat CELCOM.... hiiiihihhihihihhihii... 
Nak download pun syok jeee... Lagi-lagi bila download cerita OST ADAM HAWA...
Kat rumah aku ni ASTRO ada, tapi, tak beli pun MUSTIKA HD tu....
So,dengan jasa baik CELCOM, aku pun download lah cerita ADAM HAWA tu.... 
Best layan cerita tu,, jiwang saaattt... hhhihihiii... 
Okay,tu bila line cantik....

Ttttaaaaaaaaaaaaaaappppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........................
Amboiii,,panjang na tapi tuuuu... hiihhiihhiihii...
Aku paling geram bila LINE CELCOM ni bertukar menjadi seperti dibawah....


Memang aku hangin satu badan bila LINE jadi macam niiii....
Line tu dah macam nyawa-nyawa ikan jeee....
Ikan punya degupan insang lagi laju kotttt....
Huuuhhhh ! Kesabaran aku dah tahap IMPAK MAKSIMA dah niii !
Kalau meletup ! BOMMMMMM !!
Terus laju kot LINE ni... Hiihihihihihi... (poyo seketika)

Sebelum daftar masuk CELCOM ni, diaorang dah cakap, kalau speed dah cukup 4GB, then kita terus bayar, automatik, diaorang terus akan tambahkan speed....
So, aku bayarlah cepat-cepat, sampai je BIL, aku terus pergi bayar, tapi, speed dia sama jeeee....
Tak berubah pun SATISTICS dia tuuuu...
Iiiiiisssssssssssshhhhhhhhh ! TENSION gilaaaa.... 
Tergendala segala kerja-kerja yang ada.... >,<

4 comments:

mumui said...

Paling benci n geram bila line cam siput.. hihihi.. haritu ade kan canel mustika free.. tapi sampai semalam je.. harinie xdapt dah tgk adam n hawa...=(

zila manaf said...

bakar je celcom tuh hehe

eyka said...

@mumuiaah,ada free..astro suka buat org bengang,dia saje suruh kita beli..taktik dah lapukk !

eyka said...

@zila manafhahaha...nak bakar,tapi,tak sampai hati.. :D