♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Tangkap FOLLOWER !! (Part 1)

Tangkap FOLLOWER !! (Part 1)

eyka | 12:56 PM | 10Comments |
Hhhooollllllllllaaaaa, Selamat Petang guys....
Selamat menjamu selera, makan tu slow-slow, jangan sampai tercekik pulak yeee... hihihhihii...
Walaupun line memang SLOW, tapi, aku merajinkan diri juga untuk update blog ni sebbbbaaaabbbbbbbbbb aku baru je lepas follow blogger-blogger daripada segmen yang aku join minggu lepas...
Nak tau segmen apa ?? Apa lagi, TERJAH SINI laaaaaaaahhhhh....

Sambutan memang HANGAT, ramai jugak blogger yang baru....
Dalam segmen ni, Nabila bahagikan blogger-blogger semua, masukkan dalam satu GROUP....
Haaaaaaaaa, bila dah ada group, senang sikit nak follow kan.... 
Kesemua sekali ada 20 group.... Banyaaaakkkkkk ttuuuuuuuuuuuuuuu... !!
Korang mesti nak tau kan aku group yang ke berapa....
Hiihhihihiihihii.... Maaaaallllluuuuuuuuuuu nye nak bagitau.... (ok ! gedik kejap!)
Aku group yang ke 19.... hahahhaha.... Bukan main jauh lagi kan? !
Sebab aku join dah lambat, tu pun aku tau sebab ada orang invite kat aku....
Kalau tak ada yang invite, aku tak tau dan tak join kot....
Lupa pulak siapa yang invite tu.... THANKS kepada awak yang invite saya tu... hhiihhiihii...

Anyway, disebabkan terlalu banyak yang perlu aku follow, so, aku baru dapat folllow 10group je.... 
Lagi 10group tu, korang jangan risau, aku akan follow esok-esok.... Kalau aku free... hihihihhii....
Gambar dibawah sebagai BUKTI yang aku dah follow korang-korang semua....
Aku PRINTSCREEN lagi tau.... huuhhuhuuhu.... 




NOTA JARI : Sorry kalau korang tak nampak LINK korang... Aku PRINTSCREEN terkecik pulak... hahhaha... Anyway, next time, i will follow 10group yang lain okay.... Bagi yang aku dah follow dan aku dah terjah tu, apalagi, jemput-jemput lah singgah ke blog aku yang tak seberapa CUTE ni..... OKAY... BYEEEEEEE......

10 comments:

Mayang ABDUL RAZAK said...

tu le sama ngan akak tak abis lagi terjah blog kat segmen tu tapi masih lagi akak usahakan sampai habis... GAMBATE..

miz ruha said...

tangkap jangan bagi lepas yer... ^_^

pegang ketat-ketat.

Asmar Arafad said...

hai done follow here
http://asmarpunyablog.blogspot.com

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

shar90 said...

rajinnyee... hehee xD

eyka said...

@Mayang ABDUL RAZAK Ramaikan yang join..Meriah gituuu.. hihiihi..

eyka said...

@miz ruha hahaha..tangkap masuk dalam sangkar..

eyka said...

@Asmar Arafad thanx.. :)

eyka said...

@Aimi Syahirah thanx awak..insyaallah,kalau free,sy join.. :)

eyka said...

@shar90 kenelah rajin..kalau tak rajin,tak dapatlah FOLLOWER beriban..hhihiihih..