♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Wedding Reception #Part 1

Wedding Reception #Part 1

eyka | 2:45 PM | 0Comments |
Sorry sangat-sangat sebab aku dah lama gila tak update blog...
Last aku buat entry pada 7/11/2012 hari RABU.. 
Haaaa!! Sekarang ni dah berapa haribulan bebbbb !!
Ayyyooyyooo, manyak lama wwooo !! HAHAHAA...
Disebabkan busy yang melampau, hari ni, 21/11/2012, aku nak story segala-galanya kat korang semua...
Sebelum tu, thanx kepada FOLLOWERS aku yang sudi jejakkan kaki ke blog aku ni, walaupun tak berUPDATE... LOVEEEE YOUUUUU GGUUUYSS !! Ahaaaakkkss! 
Korang pun tau kan sekarang ni dah masuk musim cuti sekolah, so, macam-macam event ada...
Tapi, kebiasaannya orang akan buat MAJLIS PERKAHWINAN, KENDURI DOA SELAMAT dan sebagainya...
Now, aku akan story KENAPA dan MENGAPA aku busy yang teramat DAHSYAT sekali !!

Pada tanggal 9 November 2012, aku dan sekeluarga pergi menjejakkan kaki kat SELANGOR DARUL EHSAN...
Kami bergerak dari JOHOR 3kereta...
Manakala dari KL pula hanya 2kereta sahaja...
Selama 4jam perjalanan kami dari JOHOR ke SELANGOR, alhamdulillah, perjalanan semuanya bergerak dengan lancar...
Walaupun jalan agak sedikit jem hanya kerana lori terbabas masuk dalam kebun kat tepi highway, tapi, kami selamat sampai juga di HOMESTAY KLANG,SELANGOR...
Sampai di HOMESTAY dah hampir maghrib dengan hujan yang agak lebat...
Sehinggakan HOMESTAY kami tu banjir, air banjir tu lagi berapa inci je nak masuk kat dalam rumah...
Nasib baik abang aku cepat-cepat selamatkan kasut-kasut yang kat depan rumah tu, kalau tak sempat diselamatkan, alamatnya, tak berkasut lah kamiii... Hihhhihihi...
Homestay yang aku duduk ni, adalah sebuah kampung sebenarnya...
Al-maklumlah tak pernah duduk kat kampung, suasana kat kampung ni memang lain sangat...
Beeesssssttttttttttttttttttttttt!! Aku jadi orang yang agak BATAK sedikit, bila first time nampak banjir, apa lagi, main air leeerrrr... HAHAHAHAA !!

Pada tanggal 10 November 2012, maka bermulalah kehidupan yang baru...
Majlis Pernikahan telah pun berlangsung di Klang sana...
Persaaan masa tu hanya tuhan je yang tau...
Walaupun agak kelam kabut sedikit, tapi, bila AKAD NIKAH tu selesai, terasa sedih, gembira dan segalanya bercampur menjadi satu...










Hantaran yang telah diterima...
Selepas berlangsungnya MAJLIS PERNIKAHAN tersebut, ahli keluarga balik ke HOMESTAY semula untuk buat persiapan MAJLIS MALAM BERINAI pula...
Okay guys, aku story sampai sini dlu okay...
Nantikan pula Wedding Reception #Part 2... Insyaallah aku akan update secepat yang mungkin...

NOTA JARI : Agak-agak korang lah kan, siapa yang kahwin ekkkk? HAHAHAHAHA !! 

No comments: