♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Wedding Reception #Part 2

Wedding Reception #Part 2

eyka | 4:30 PM | 0Comments |
Seperti yang telah aku janjikan dalam post entry yang sebelum ni Wedding Reception #Part 1,pada petang ni, aku akan continue story lagi pasal Wedding ni...
Sebenarnya aku saje nak bagi SUSPEND sikit kat korang.. HAHAHA !!
Entry aku pada kali ni, aku akan letak gambar sahaja... Okay !
So, tengok je lah gambar-gambar yang aku dapat CAPTURE ni dan juga gambar-gambar yang dapat aku rembat dari PHOTOGRAFER wedding ni.. HAHAHAA !! 










































NOTA JARI : Last picture just CANDID.. Ayah aku muka COOL jee.. HAHAAHA!! Abaikan tarikh kat dalam picture tu, sebab tarikh kat kamera yg aku guna tu tak betul.. Terlupa nak setting leerr.. HIIHIIHI.. So, yang tak ada tarikh tu means aku rembat dari fotografer wedding ni.. 

Fotografer : Karma Aswadi and Me..
Tempat : Kampung Sungai Udang, Klang..
Tarikh : 10/11/2012..

No comments: