♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Wedding Reception #Part 3

Wedding Reception #Part 3

eyka | 9:06 PM | 0Comments |

Selepas selesai sahaja MAJLIS PERNIKAHAN, pada malamnya pula berlangsung MAJLIS MALAM BERINAI....
Majlis Perkahwinan ni, kami buat di Kampung Sungai Udang, Klang..
Itu rumah belah Perempuan, so, maknanya, itu rumah family Kakak ipar aku lah...
Now, dalam family aku sudah pun ada Menantu Perempuan yang tunggal...
Hihihhiihi... Maklumlah, abang aku lelaki tunggal dalam family ni, so, bila dapat kakak ipar tu, aku rasa HAPPY gilllaaaaaaaaa!! 
Macam tak percaya pulak.. Hoohohhooho...



























NOTA JARI : Masa mula-mula kitaorang semua tak tau yang bakal ipar ni, pakai kat kepala macam indon, sekali keluar bilik, ppeerrrggghhh !! Terkejut aku beb !! HAHAAHA! Nasib baiklah kamera yang aku pegang ni tak jatuh... Terrkkeezzuuttt naaa!! 

Fotografer : Karma Aswadi and Me..
Tempat : Kampung Sungai Udang, Klang..
Tarikh : 10/11/2012..


No comments: