♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Blog tema baru dan berwajah baru !!

Blog tema baru dan berwajah baru !!

eyka | 1:00 PM | 0Comments |

Masih sempat lagi aku nak ucapkan WELCOME DECEMBER! GOOD BYE NOVEMBER!
Hope bulan ni, kita dapat pertingkatkan lagi ilmu pengetahuan kita dalam apa jua bidang..
Terutama sekali dalam bidang Keagamaan...
Banyak juga perkara yang perlu kita pelajari...
Kita manusia biasa yang banyak buat kesilapan, dan tak salah kalau kita nak belajar tentang ilmu agama...
"Malu bertanya, sesat lah jalan"... #TAKE A NOTE! 

Okaaaayyyyyyyyyyyy!! Cukup sampai disitu aku berucap.. HIHHIHI..
Now, aku nak bagitau kat korang sikit ni, about my blog..
Blog aku temanya dah lain tau...
Aku pakai warna PINK and TURQUOISE...
So, cuuttteeeeeeeeeeeeee and colourful...
Waaaahhh, gituuuuu... HAHAHAH!
Sempena bulan DECEMBER dan sempena nak dekat habis tahun 2012, aku pun buat keputusan untuk membuat perubahan kt blog ni...
So, inilah perubahan nyaaaaa...


New header...
Nak kata puas hati tu, boleh lah...
Sebab aku hanya mampu buat apa yang aku tau je...
Masih lagi pelajari tentang dunia blog...
Kene pandai main dengan kod...
Salah tekan, habis lah hanngggg punyoo blog !
HAHAHAA...

Aku sekarang ni, tengah berjinak-jinak pelajari PHOTOSHOP juga...
Nak belajar macam mana buat dodol macam bro Apit buat lah...
Comeelll sangat dodol dia tu.... HIIHIHIIHI...
Tak percayakah ??? Pergi lah ke blog beliau...
Anda pasti terujaa tengok dodol yang direka oleh beliau sendiri...
NO CIPLAK okayyyy !! HAHA!

NOTA JARI : Korang nilailah sendiri blog aku ni yeee... Kalau rasa okay atau tak, boleh tinggalkan kata-kata anda tu di ruangan komen yang telah disediakan dibawah ni... THANKS!

No comments: