♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: It's the final countdown 2012 !!

It's the final countdown 2012 !!

eyka | 11:25 PM | 2Comments |
Alhamdulillah, bersyukur kehadrat ilahi kerana DIA masih lagi beri kita peluang untuk teruskan kehidupan dimuka bumi ini...
Setiap tahun, pasti kita akan ada AZAM baru....
Macam-macam yang kita nak capai, ada yang dah tercapai, tapi, adakala pula tak tercapai...
Tu semua ketentuan oleh yang MAHA ESA... 
Kita hanya merancang, tapi, DIA yang tentukan segalanya...
Usaha yang gigih pasti akan mendapat hasil yang lumayan...
Yang penting, kita dah buat yang terbaik untuk diri kita...

Kalau nak cerita pasal 2012, pasti ada banyak memori yang tak boleh kita lupakan...
Ada kenangan PAHIT dan ada juga kenangan MANIS...
Sepahit mana pun kenangan itu, kita perlu kuat untuk hadapinya...
Walau macam mana pun, kita kene juga telan yang pahit itu macam kita telan ubat...
Kenangan manis tak payah cakaplah, pasti lagi banyak kan...
Kenangan-kenangan  inilah yang membuatkan diri kita semakin kuat dan mengajar kita erti kesabaran...

NOTA JARI : Malam ni entry pendek je.. Sebab mata dah mengantuk... HAHAHAA... Anyway, SELAMAT TINGGAL 2012, SELAMAT DATANG 2013.. Semoga hidup akan diberkati dan dirahmati... AAMIN ~~


2 comments:

✿A I N A A✿ said...

alhamdulillah..kita masih bernafas dalam tahun yang baru ni.. btw, selamat tahun baru sis... semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelum ni

Annyss Aleeya said...

eyka ditag utk contest nie okay.

http://pinkuntukaku.blogspot.com/2013/01/ina-1st-giveaway.html