♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: BR1M oh BR1M !!

BR1M oh BR1M !!

eyka | 5:05 PM | 4Comments |
Bila dah dapat REZEKI, maka, kita hendaklah bersyukur kehadrat ilahi...
Ucapkanlah ALHAMDULILLAH...
Taskirah pulookkkk petang-petang ni... Hihihihiihi...
Aku sebenarnya kan bukan apa tau, aku teruja sesangat nyeeee !! *tangan kat atas bahu,mata pandang atas..HAHAHA!

Jumaat 22/02/2013, selepas selang beberapa hari birthday aku, aku telah pun mendapat BR1M 2.0 sebanyak RM250...
Maklumlah baru umur 21tahun dan masih BUJANG... Hhiihhihiihihii.. 
Bila dah dapat SURAT PENGESAHAN nya tu, aku pun cek lah berapa haribulan pulak tarikh untuk ambil baucar tu...

Rupanya, tak lama pun, keesokannya pada 23/02/2013, jam 8.30malam, aku kene pergi kat tempat yang diaorang suruh tu, then ambil baucar kat situ...
Aku ingatkan tak ramai orang, sebab aku mula-mula fikir yang datang ni mesti 21tahun sahaja,maybe tak ramailah...
Sekali, sampai sana, AMBIL KAU!! Beratur panjang lah jawabnya...
PADAN MUKA dekat diri sendiri! Siapa suruh datang lambat...
Mentang-mentang rumah dekat dengan tempat tu.... Huhuhhuuhu... *Sadis !!
Aku pun beratur dan menunggu dengan penuh kesabaran...
Dan akhirnya, dapat juga BAUCAR RM250 berikut...
Nasib baiklah makcik tu tak tanya aku UNDI apa... HAHAAHA!!
Kalau depa tanya, mana boleh bagitau, SECRET... 
Hanya kita dan tuhan ja yang tauuuu... Kan, kan, kan... ^_^

Then, pada hari ISNIN 25/02/2013, aku pergi BANK, tukar BAUCAR tu kepada WANG...
Orang padat sungguh, nak lari kat BANK lain pun tak boleh sebab bank lain pun full...
Tak apa, aku akan menunggu dengan penuh kesabaran...
Dah dapat duit tu, aku apa lagi, SIMPAN lah...
Masuk dalam akaun bank...
Simpan untuk masa yang akan datang... Hihihhihii...

NOTA JARI: Menabung sikit-sikit, lama-lama jadi bukit... BYYYEEE !!

4 comments:

✿A I N A A✿ said...

ishhh camne buat?? umur kita sama.. nak juga.. hurmmmmm selama ni ena ingat tak boleh

eyka said...

@✿A I N A A✿ boleh buat lorh..Nanti kita bagitau cara-caranya okay.. :)

Ainim Suju said...

saya belum dapat jawapan lagi...

eyka said...

@Ainim Suju Nanti tak lama lagi dapatlah..Sebab sekarang ni,permohonan tu dilanjutkan lagi sampai bulan3..