♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: CONTEST SENYUMAN PALING MANIS BY SHAZRIZAL SHAHMY

CONTEST SENYUMAN PALING MANIS BY SHAZRIZAL SHAHMY

eyka | 9:03 PM | 20Comments |
Dalam minggu ni,aku banyak join CONTEST/SEGMEN dan GA..
Bukan TAMAK ye, tapi, mencuba nasib...
Mana tau ada rezeki diantara salah satu daripada tu... INSYAALLAH...
Now, malam ni aku nak join satu lagi CONTEST daripada SHAZRIZAL SHAHMY...
Ini first contest beliau tau...
Haaa, tengok BANNER kat bawah ni....
Comelkan banner ni, ada PEACE lagi tuuu... I LOIIIKKKEEE ! Hhiihihii.. 
SHAZRIZAL suruh masukkan gambar senyuman yang paling manis sekali... 
*Eeeerrmm, aku ada ke gambar macam tu....
Okay, tak apa, saya try cari yyeeee.... Huhuhuhu..

SENYUM SAYA NAMPAK LEBIH MANIS KALAU saya senyum dengan ikhlas... Senyum itu sebuah sikap ramah termanis yang mudah untuk kita berikan secara tulus untuk orang lain... Sedangkan sifat senyum itu adalah SUNNAH Rasulullah s.a.w... Apabila Rasulullah senyum,maka terpancarlah cahaya senyumannya itu disekeliling dinding... SUBHANALLAH...

TAG :

20 comments:

zulaika zulkifly said...

singgah dr contest yg sama . done follow u !

http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/02/1st-contest-senyuman-paling-manis-by.html

Shazrizal Shahmy said...

ya senyum itu sunnah....terima kasih join contest ni.gud luck!!

Amirah Raduan said...

good luck! sweet smile! :)

nea lopah said...

salam dik..alalala comelnye adik ni. done folow adik. tq follow akak yer!

Nao Mei said...

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html

Senyuman begitu indah nak diungkaikan dengan kata-kata...
datang dengan senyuman & follow sini

follow ke-705

shahrayyan said...

tenkiu sudi tag.. :) isyaallah ziey join kalo ada kelapangan.. :)

Diyan Hani said...

singgh dan follow...selamat bersegmen yer...gudlux...
jom ke blog sy..mardiyanhani.blogspot.com

eyka said...

@zulaika zulkifly Thanks.. I will follow you back.. Insyaallah.. :)

eyka said...

@Shazrizal Shahmy Sama-sama Shazrizal... :)

eyka said...

@Amirah Raduan Thanks... :)

eyka said...

@nea lopah Alhamdulillah.. Terima kasih kak... Hhihihii.. :D

eyka said...

@Nao Mei Thanks Nao mei sebab sudi singgah ke sini dan jadi follower ke 705.. :)

eyka said...

@shahrayyan Most welcome... :)

eyka said...

@Diyan Hani Okay, thanks... Insyaallah,nanti saya singgah ye.. :)

kelinci pemalu said...

dari segmen sama,gudluck and follow awak:)

http://kelincimalu.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html

Norvanida said...

Dari contest yang sama :)
Goodluck!

http://norvanida.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html

eyka said...

@kelinci pemalu Okay,thanks..Good luck for you also..

eyka said...

@Norvanida THANKS...

Amyma Omar said...

hai eyka.... saya dah follow awak.bole tak awak follow saya balik..singgah2 le ke teratak blog saya..hehehe saya masih baru dalam blog..tq so much...:)))

eyka said...

@Amyma Omar Insyaallah.. Thanks okay.. ^_^