♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Follower ke -700 !!

Follower ke -700 !!

eyka | 11:11 PM | 4Comments |
Alhamdulillah, pejam celik, pejam celik, dah setahun aku berblog...
Aku bersyukur sangat-sangat sebab ada jugak orang yang sudi jadi FOLLOWER aku dan ada jugak yang sudi jejakkan jari jemari anda disini... Huuuhhuuhu.. *Terharu tahap mengalir airmata..
Untuk menghargai jasa orang-orang yang dah follow aku, so, malam ni, aku nak share dengan korang follower aku yang ke-700...
*Sorry dik, sebab akak PRINTSCREEN header adik...Huuhuhhuu..

Thanks adik, sebab sudi jejakkan jari jemari adik kat blog akak yang tak berapa nak comey ni...
Meh, aku kenalkan kat hangpa serba sedikit tentang adik ni...
Nama adik ni NUR ZULAIKHA ZULKIFLE...
Zulaikha ni peminat setia K-POP rupanya....
Adik ni CALON PELAJAR SPM 2012, means, dia berumur 18tahun lah....
GOOD LUCK adik, akak doakan adik dapat keputusan yang terbaik dan juga CEMERLANG... 

Satu je yang membuatkan aku sedih...
Zulaikha tak minat warna PINK!! Hhuuhuhhuhuu... :'(
Adik, blog akak ni bertemakan PINK and TURQUOISE, so, harap adik tak DISLIKE blog akak yeee... Hhihihiihi...

NOTA JARI : Jom terjah blog adik ni ramai-ramai... Kalau nak ke BLOG adik Zulaikha ni, just klik je HEADER tu okay...  HAPPY BLOGGING yaawww... ^^v

4 comments:

zulaika zulkifly said...

Adushh , apa nie ? malunya .. haha .. segan sy akak ! takde maknenya sy nak dislike blog akak , haha ;)

eyka said...

@zulaika zulkifly Jgn lah malu dan segan... Hhihihihi..

✿A I N A A✿ said...

wahh tahniah ye sebab jadi follower bertuah.. hehehe eh eyka ngn ena sama umur rupanya... huuuuuuuu malunyaa ena

eyka said...

@✿A I N A A✿ Ha,yeke sebaya?Hihhihii..Eyka pun tak peraasan lorh.. :D