♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly

Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly

eyka | 5:37 PM | 3Comments |


Petang ni, aku nak JOIN CONTEST dari BLOG PALY...
Iaitu PHOTO CONTEST...
Jom tengok gambar yang aku pertandingkan...

Gambar diatas ni SAYA bersama EMAK TERCINTA... Gambar ini diambil masa RAYA 2012... Beliau lah yang telah melahirkan saya selama 9bulan dan telah menjaga ku sehingga kini... Saya bersyukur sebab mempunyai emak yang sentiasa mengambil berat tentang saya dan sentiasa beri semangat kepada saya walau dalam apa jua kerjaya yang saya lakukan... Sentiasa beri dorongan, bimbingan dan juga mendidik saya dalam HAL EHWAL AGAMA... Terima kasih emak,jasa dan pengorbananmu akan ku kenang hingga ke akhir hayatku...

"Seorang ibu jika menangis kerana melihat anaknya menjadi seorang yang soleh/solehah, maka, setitis airmata itu akan memadamkan api neraka... Tetapi, jika seorang ibu mengalirkan airmata kerana perbuatan anaknya yang tidak baik, maka, airmata itu akan menjadi api neraka... CIUMAN seorang IBU dapat mengugurkan DOSA.. "

NOTA JARI : Sayangilah IBU anda selagi mereka masih ada... Jangan sia-siakan pengorbanan yang telah mereka lakukan... Bila sekali kita sakitkan hatinya, maka selama-lamanya kita akan menjadi ANAK DERHAKA...

3 comments:

Paly said...

takpe, hehe.. thx sudi join... bw sini

http://www.paly.my/2013/02/senarai-peserta-photo-contest-aku-dan.html

✿A I N A A✿ said...

semoga berjaya ye!!! cantik mak sis.. hehe...

deno said...

ola... deno datang dari segmen yg sama....^ JOM?

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/02/photo-contest-aku-dan-dia-by-blog-paly.html