♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: PROBLEM !! PROBLEM !!

PROBLEM !! PROBLEM !!

eyka | 11:28 PM | 4Comments |
Bermacam-macam PROBLEM ada...
Handphone rosak satu hal, lepastu, laptop tak ada SOFTWARE MICROSOFT OFFICE EXCEL 2007 pulakkk... Hhuhuhuu...
Dugaan, dugaan... *Sabaq eyka...
Bila bincang dengan akak, ALHAMDULILLAH, orang IT dekat office TNB akak aku tu, boleh masukkan SOFTWARE yang aku nak...
Bersyukur sangat-sangat...
So, bila laptop dah setel, nak kene setelkan handphone pulak...

Handphone aku ni PROBLEM nya, orang hantar mesej kat aku, aku tak boleh baca langsung...
Tapi, bila aku bagi mesej dekat orang tu, orang tu boleh dapat...
Hhhaaaiiissshhh !! Macam-macam hal lah...
Hhhhaaaaaaaaaaaaaaa!! Nak mintak baru ler tuuuu !! HAHAHAA!
Insyaallah, kalau ada rezeki lebih, adalah yang baru tu...
Kalau tak, pakai je lah handphone ni...

Maklumlah, handphone dah 5tahun pakai...
Biasalah, macam-macam ragam ada...
Bukan manusia je tau yang ada banyak ragam, handphone pun ada...
Jangan terkejut pulaaakkkkk !!
Eeerrrmmmm !! Lepas ni, pakai PUBLIC PHONE je lah...
Puas hati !! HAHAHAA!!! 


NOTA JARI : Good night everyone... Mau tidur sudaaahhh !! Esok nak siapkan kerja... Byyeeeee... Assalamualaikum... 

4 comments:

Nao Mei said...

hihi,,,lau pakai public tu...susah nak bawa kemana-mana dear :)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

tu alamatnyaa sis kena beli fon baru.,.. dah lama sangat guna tu... huhuhu

eyka said...

@Nao Mei Tau tak apa..Tapi,masyuk jugak..Coz mesti ramai yg nak pakai.. HAHAHA!

eyka said...

@✿AINAA ROSEBERRY✿ HAHAHA! Insyaallah, akan datang..Syg nak tukar baru..Huuhhuu..