♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Jarang UPDATE?? MAAF sangat-sangat!!

Jarang UPDATE?? MAAF sangat-sangat!!

eyka | 12:24 AM | 0Comments |

MOHON MAAF kepada semua follower yang selalu singgah ke blog aku ni...
Aku hargai sangat-sangat...
Dan, aku nak sangat BLOGWALKING ke blog korang semua...
Tapi, masa tak mengizinkan...
Insyaallah, SABTU atau AHAD nanti, aku akan UPDATE dan blogwalking blog korang semua..
Yang pasti sebelum 11hb bersamaan hari ISNIN...
Sebab aku akan bergerak ke KL atas urusan kerja...
Seminggu tu aku straight busy...
Kalau tak ada masa nak update, aku akan CUBA curi-curi masa untuk update blog tercinta niii...
Hhuhuhuhuhuu.. Anyway, I'M SO SORRY..


NOTA JARI : Keadaan aku sekarang ni macam gambar tu lah.. Laptop penuh dengan STICKY NOTE.. Hhuuhhuuhu.. Catat apa yang perlu.. Nanti aku terlupa pulakkk.. Hihihihhihihii.. SELAMAT MALAM...

No comments: