♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Satay dan Burger Bakar Abang BURN Kajang !

Satay dan Burger Bakar Abang BURN Kajang !

eyka | 9:26 PM | 1Comments |
Sebelum ni aku ada post satu entry yang mengisahkan aku di UNITEN...
Tak baca lagikah ?? Ayyooyyoo !! Tak pe, tak pe.... 
Kalau belum baca, mari KLIK SINI satu kali... Hiihhihihihii...
Tak mau baca pun tak apa, hhuhuhhuuhu... Sadis seketikaaa...
STTTOOOPP !! Aku tak mau mengarut panjang-panjang macam kereta api, kang kelain pulak topiknya kanggg... HAHAHAHAA!!
Pada malam 12/3/2013 iaitu pada malam hari Selasa tersebut jam 8.00 malam, aku dan kakak ku serta abang ipar ku dan juga anak-anak buahku pergi makan SATAY KAJANG...
Di manakah lokasinya? Haaa, aku terlupa lah nama tempat tu, sebab banyak benda nak kena ingat... Hhuuhhuuhuh...
Tapi, yang stay KAJANG tu, mesti tau tempat yang aku nak pergi ni...

Maaf, gambar agak kurang jelas sikit, sebab tertekan apa entah kat camera handphone ni... HUHHUHU...


WILLY SATAY... Itulah nama kedai satay yang aku pergi...
Satay dia memang sedap dan lembut sangat-sangat nyyyyaaaa....
Satay tu besarnya boleh tahan, makan 2-3 cucuk pun dah kenyang.... Alhamdulillah....
Abang ipar aku order 40 cucuk... Bayangkan lah, kitaorang hanya ada 4 orang dewasa yang badan tak besar mana pun.... Kena makan sebanyak tu....
Tu nasib baik dia order 40 cucuk sahaja, sebelum dia pergi order tu, dia cakap dengan kitaorang nak order 60 cucuk...
Teeeerrrrkkeezzzuutttt kitaorang.... Huuhhuhhuuhu...
Mana tak nya, order banyak-banyak nanti tak habis membazir...
Sedap memag sedap, tapi, aku ni kalau sumbat banyak sangat satay tu dalam mulut kang, balik JOHOR badan macam GIANT kang... Hihihhihiihii...


Lepas abang ipar aku tu dah order SATAY, laju je dia pergi kedai BURGER BAKAR ABANG BURN....
Ingatkan nak pergi bawa anak-anak dia main taman permainan kat situ, rupanya pergi order BURGER BAKAR ABANG BURN...
Pppeerrghhh !! Malam tu memang kerja melantak je lah kan...
Satay tak habis lagi, burger dah pun sampai kat atas meja....
Memang CEPAT,PANTAS dan EFISYEN !!
FIVE STAR for you all... Hiihhihihiihi...
Anyway, BURGER BAKAR ABANG BURN memang tip top !! Keeebbbaaabbboomm !!
Seeeedddaaapppp dan AWESOOMMMEE !!




Itu antara muka-muka yang menjadi model pada malam itu...
Mereka akan sentiasa tersenyum sama ada kenyang mahu pun lapar.... Hihihhihiihii...
Yang last tu memang kerja makan gula-gula je...
Orang makan satay, dia makan  LOLIPOP... Aaayyyooooo !!
Okay, jam 10.00 malam, kami pun balik, abang ipar aku RONDA satu KL...
Akak aku yang ada kursus esoknya tu kepala dah pening dah...
Sebab pusing-pusing KL tu tak ada FUNCTION apa pun... HAHAHAA!!
Saje nak bagi budak-budak ni tak menangis...
Budak-budak ni ajak pergi JUSCO, tapi, JUSCO sudah tutup mmmaaaa....
Mana boleh pigi itu shopping mall lagi... Hhuuhhuuhu...


NOTA JARI : Begitulah kisah yang kedua.. Nanti next time, aku continue lagi okay... Aku nak join GA ni.... Hhihihiihi... Selamat malam... ^_^

1 comment:

Papa-NtiQ said...

Hi Eyka..........cakap pasal burger bakar abang burn nih saya baru jer pegi makan kat branch dia di johor bahru. Lazat dan cepat service!Pics pun baru jer upload dalam blog so bila senang tu jenguk la yer di http://www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan hehe…takde topik lain
dan....kalu minat tu follow la yer blog saya TQ