♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: Akhirnyaaaa!! Pembedahan BLOG telah pun SELESAI

Akhirnyaaaa!! Pembedahan BLOG telah pun SELESAI

eyka | 5:39 PM | 3Comments |


Ampun-ampunnnn kepada semua para bloggers yang ada terjah blog aku tadi tapi, tak boleh open...
Sebab aku tadi tengah meng-ADJUST blog ni...
Tak lama pun, adalah dalam 2-3 jam macam tu... Hhihihihihiii... ^_^

Okay, hari ni, aku nak bagitau kat korang yang aku happy sangat-sangat...
Nak tau KENAPA?
Sebabnyaaaaaaaaaaaaaa blog aku dah berubah wajah...
Cuba korang tengok blog aku ni secara keseluruhannya...
Header je aku tak dapat nak tukar sebab NO IDEA!!



Nak mengubah suai blog ni bukan senang...
Kena godeh kod itulah kod inilah...
Senang cerita, kesabaran itu perlu ada sebelum korang ubah blog ni...
Aku sebenarnya hampir berputus-asa tauuuu! Huuhuhhuu..
Tapi, dalam hati ni dah nekad nak tukar style blog ni sikit.. 

Setelah kita ubah segalanya dan kita dapat apa yang kita nak, kita akan rasa PUAS HATI !!
Tapi, sebelum korang edit tu, bacalah bismillah dulu...
Biar berkat sikit hasil usaha yang kita lakukan itu...
Jangan main pakai DELETE je semua kod-kod yang ada dalam BLOG...
Nanti, tak menjadi, tak dapat den nak menolong nyaaa haaaa! Hiihihihhii..

Aku ubah suai blog ni mengikut TUTORIAL daripada Lyssa Faizureen dan juga Nabila Medan...
Terima Kasih kepada mereka berdua kerana menyediakan TUTORIAL yang mudah difahami...


NOTA JARI : So, inilah HASIL nyaaaaaaaaaaaa! Apa lagi, berilah pendapat dan juga idea-idea yang bernas untuk aku ubah atau tambah apa-apa sahaja kat dalam blog aku ni.....

3 comments:

Haruno Hana 하나 said...

alahai comel lah :D hehe.. kombinasi warna tu lawa :) timbul ^^ keep on blogging..

btw, header tu dah okay :) bila dah ada idea bolehlah tukar yg baru :)

Cik JariManis said...

cute sudah blog cik Eyka! :) anyway, CJM nak tnya..Cik Eyka edit blog pakai template terbaru ni ka?? :) blh bgi tips tak? ;)

Nadhirah said...

cantik..ngee~ :)