♥.- VESPA and ME -.♥ ♥.- VESPA and ME -.♥: MELETOP PARODY : Shae A vs Shae B

MELETOP PARODY : Shae A vs Shae B

eyka | 3:10 PM | 4Comments |
Parody bermaksud “sebuah bentuk komedi” yang digunakan untuk menyindir, mempermainkan, atau untuk mendatangkan keseronokan terhadap sesuatu hasil kerja atau karya orang lain. Kebanyakkan Parody yang dihasilkan atas dasar suka-suka dan untuk hiburan semata-mata.

Dalam entry ni sebenarnya aku nak share dekat korang satu PARODY yang memang lawak...
Daripada sedih aku rasa boleh menghilangkan rasa kesedihan tu...
Kalau mengantuk pun maybe boleh hilangkan rasa mengantuk yang melampau tuuu.. HAHA!
Tajuk lagu SAYANG.. Penyanyi nya ialah SHAE...
Dalam PARODY tersebut, bukan SHAE, tapi AZRUL Raja Lawak VS Budak Youtubers...
Meh tengok VIDEO tersebut...
Siapa yang paling lawak antara mereka berdua ?? Saksikanlahhhh !!


NOTA JARI : Don't forget to watch this VIDEO... So, so, FUNNY guyssss !! HAHAHAA !! Before that, click PAUSE at my blog song...

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

memang sangat funny.... hu hu hu...

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

hahahahaha... gila xboleh bla, dia perli sungguh sampai terjatuh kerusi.. hahaha terbaiklah!

eyka said...

@Farah Waheda Wahid FUNNY tahap nak pecah perut..HAHAH!

eyka said...

@✿AINAA ROSEBERRY✿ HAHHAAA! tau tak apa..Ena pun tergelak jgn sampai terjatuh kerusi pulaakkk..HAHAH!